Vevlen Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Hei jeg har et lite problem, det blir rett og slett ikke varmt i coupen i bilen min, det blåses bare ut kald luft, etter 1 times kjøring kan det komme litt varm luft ut, men dette er bare på høyre side i bilen? Fryktelig irriterende nå som det begynner å bli kaldt.... Er en 318i 99mod Noen som kan ha noe tips til hva dette kan være? På forhånd takk
hsd Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Hvordan oppfører temperaturføleren til motoren seg? Hvor lenge er det siden du byttet termostat?
Bmwrob Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Jeg tenkte på at det kan være at du har lite kjølevæske i systemet ditt?
Vevlen Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Skrevet Desember 16, 2013 Hvordan oppfører temperaturføleren til motoren seg? Hvor lenge er det siden du byttet termostat? Temperaturføleren til motoren oppfører seg helt normalt, jeg har hatt bilen i 1,5 år jeg har ikke byttet termostat, vet heller ikke om det er gjort tidligere
lfaaberg Skrevet Desember 17, 2013 Skrevet Desember 17, 2013 Hei, jeg har samme problem. Etter litt feilsøking lurer jeg på om det kan være vannventilen som ikke åpner(nr.4 på bildet) Jeg kunne kjenne på slangene at det var markant forskjell på temperaturen. Prøvde også å sette 12V rett på ventilen uten at det gjorde noen forskjell, så tenker at den har rustet fast på et vis. Noen som forresten vet om den skal ligge normalt lukket eller åpen? Altså stengt ved 0V og åpen ved 12V? Eller omvendt?
lfaaberg Skrevet Desember 19, 2013 Skrevet Desember 19, 2013 Fant ut av problemet hos meg. Vannventilen går tydligvis tregt. Banket litt på den med en skrutrekker og da åpnet den..
Vevlen Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Skrevet Desember 19, 2013 Fant ut av problemet hos meg. Vannventilen går tydligvis tregt. Banket litt på den med en skrutrekker og da åpnet den.. Ok! Får prøve det når jeg kommer hjem! Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå