bmwm3carbon Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Skrevet Desember 18, 2013 Takk for tilbakemeldinger! E46 M3 bremseskiver med Brembo calipere. Caliperne er de samme som står på Seat Leon Cupra. De er visst populære å bruke, noen som vet hvorfor? Må også ha tak i TUV papirer på disse, om noen vet hvor det er mulig å skaffe det. Har importøren på saken, så det går nok sin gang. Er også på jakt etter andre hjul, helst BBS 18". I tillegg leter jeg etter noen fine stoler som egner seg for banekjøring.
aalgaard Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 Tøff denne her! Lykke til med godkjenninga
NilsP Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 Tøff bil, bra du kjøpte Men visste ikkje det var sånne bremser, sikkert kjempebra men redd du kan få slite med bbs rs Sent from my iPad using Tapatalk
Kristian Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 Tøff bil men tipper du desverre vil få litt problem med godkjenning lov å håpe da!
bmwm3carbon Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Skrevet Desember 18, 2013 Tøff bil men tipper du desverre vil få litt problem med godkjenning lov å håpe da! Er nok ikke plankekjøring med godkjenning, men den tilfredsstiller nesten SFOOR sine krav slik den står idag. Må justere ned trykk og kjøre den i rulla hos NAF før visning. Noe spesielt du tenker på?
bmwm3carbon Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Skrevet Desember 18, 2013 Tøff bil, bra du kjøpte Men visste ikkje det var sånne bremser, sikkert kjempebra men redd du kan få slite med bbs rs Sent from my iPad using Tapatalk Blir bra dette. Måtte våren komme tidlig i år! Må sjekke litt mer rundt hjul...
bmwm3carbon Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Skrevet Desember 18, 2013 Idag har jeg demontert speil, som skal leveres til lakkering imorgen. Vil ha de i bilens farge, ikke svarte. Har også bestilt orginal grill/nyrer, orginal gir spak og nye gulvmatter. Satser på å få den i mest mulig orginal stand.. Så langt det er mulig da...
Thunegutt Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 Veldig spesielt,tøft og sjeldent med skrukompressor på S14 Liker at noen overlade disse late sugisene. Bladde igjen alle bildene på photobucket, og det er imponerendes arbeid med motorbygget. Tror du får det mye morro med denne Ser at NilsP er passelig missunnelig ;P Edit. Passelig stilig funksjonen med shiftlight på Serviceindikatoren
Hardtop Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 Siden denne er importert nylig, vil du ikke måtte betale avgift for effektøkningen hvis du godkjenner med 330 hk? Morty999 reagerte på dette 1
bmwm3carbon Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Skrevet Desember 19, 2013 Jo, det stemmer. Men fra nyttår økes (mest sannsynlig) bruksfradraget på biler som er 15-29år. Om jeg har regnet rett blir bruksfradraget på denne bilen 94%. Da havner jeg på 20-30.000kr i avgifter med 330hk. Om jeg ikke får godkjent bilen med kompressor og må registrere den med 194hk, blir avgiftene ca 10-15.000kr. e30 tic reagerte på dette 1
leif harald Skrevet Desember 19, 2013 Skrevet Desember 19, 2013 Svensk bil? Er det ikke mer en 10-15 000 i engangsavgift på en e30m3 med alternativ beregning? Jeg hadde lett betalt 50 lapper ekstra får å fått den gokjent med presse
bmwm3carbon Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Skrevet Desember 19, 2013 Svensk bil ja. Med nye avgiftsregler fra nyttår vil det koste 10-15.000. Tror ikke alternativ beregning lønner seg på disse bilene. Får først høre hva BT/SFOOR har å si. Har ihvertfall fått positive tilbakemld. Bakkevig i Haugesund kunne ikke se noen showstoppers, så da går jeg for full pott:-) e30 tic reagerte på dette 1
Kristian Skrevet Desember 19, 2013 Skrevet Desember 19, 2013 Okei, da går det nok veien! Bakkevig er en meget oppegående kar. Er nok jeg som har vært uheldig med førstegangsvisning på mine modifiserte e30 m3'er.
bmwm3carbon Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Skrevet Desember 19, 2013 Okei, da går det nok veien! Bakkevig er en meget oppegående kar. Er nok jeg som har vært uheldig med førstegangsvisning på mine modifiserte e30 m3'er. Du må gjerne fortelle mer om hva du har vært uheldig med, slik at jeg slipper å gå i samme fella:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå