stig. Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Ja er egentlig enig med deg skogfisk, jeg heller veldig mot oransje, hadde bilen vert nyere så hadde hvit vert et "must" men gamle hauen her er jo faktisk over 35 år gammal, å da er det lov med oransje blinkers fant no framlamper også, så da fikk man satt sammen hele trynet i dag også så nå er det bare og sanke litt deler og bende seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Oransje uten tvil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 gay stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 gay? seriøst? spar oss! oransje Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 (endret) gay? seriøst? spar oss! oransje Stig utrykket "gay" er no som blir spøkt med her, så han mener ikke noe ille med det, jeg har kalt han å alle bila hans for "gay" mange ganger vart oransje, skal få vasket bilen og lagt ut noen flere bilder, den har fått i alle rutene sine igjen, sota er de også.å sprett ny grill, samt svarte reflektorer osv, så blir en liten bilde update her Endret September 14, 2015 av stig. Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 På tide med en skikkelig oppdatering her? stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 23, 2015 Forfatter Share Skrevet September 23, 2015 En liten uppdate, sånn ser bilen ut pr dags dato , den har fått satt i alle rutene, samt alle ruter forruten om frontruta har blitt sotet. HELT NY grill har den fått også ( må poengtere dette da det ikke var veldig lett å få tak i,hehe) Bilen skal settes bort i vinter for jeg må prioritere et par andre biler jeg har som skal på eu rett etter vinteren. Venter på org speil og antenne , håper at jeg får de før bilen blir satt bort. bilen starter og går , har kjøpt inn det meste som er turbo relatert, men har satt meg som et mål at bilen skal se "komplett" ut utvendig før jeg fortsetter på turbo bygget, men har kjøpt inn det meste , som intercooler,turbo,dyser og wastegate + div nips bilen står jo med en org 745i turbo manifold som er portet og omsveist til t4 flens, å har jo bunnpanne hvor retur er ferdig sveist. så målet er at bilen skal starte å gå med turbo iløpet av neste år, så er det understell vinteren 16/17 som er planen vertfall Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Tøft prosjekt! Gjorde seg med sot og ny grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 er det en forlatt e28 i bakgrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 (endret) er det en forlatt e28 i bakgrunn? nja, den har akuratt fått seg et realt sjau av meg å en til, en 87mod 518i, hvor det ble interiør bytte og og bytte av motor å gear samt bytta omtrent alt i bakstilling, samt byttet til skivebrems bakstilling, å bytta div i forstilling, den var faktisk på eu nå forrige fredag, med null feil, så nå er den eu ok til 9mnd 2017 starter å går som ei klokke å fin og kjøre, så den er klar for ny eier når den tid kommer Endret Oktober 22, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 Noe fremgang her? Herlig combo av karosseri og maskineri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Morsomt prosjekt, her skal det følges med fra en som også er litt i overkant glad i gammelt ford skrap Og er det originale vingebil-felger du har skodd granadaen med?? Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 On 22.5.2016 at 16.51, divad skrev: Noe fremgang her? Herlig combo av karosseri og maskineri nei, de bildene ble tatt rett før den ble parkert på låven for vinteren, har hatt et heftig sjau på m535`n min nå å akuratt fått den eu godkjent. å driver samtidig med restaurering av et taunus motor rom, som er 1 prioritet i år sammen med e28`n. har faktisk vert inne på tanken å sella granadaen for en billig penge da jeg liksom ikke helt klarer å se gleden å ha en 3-4 gamle biler, jeg får jo ikke brukt alle, å det å drifte og holde vedlike 3-4 veteranbiler + brukebila til meg å kjærringa blir rett og slett jækla mye arbe 22 timer siden, [P-Man] skrev: Morsomt prosjekt, her skal det følges med fra en som også er litt i overkant glad i gammelt ford skrap Og er det originale vingebil-felger du har skodd granadaen med?? Nice Nei, men typ identiske, sierra har 4x108 , å granadaen har 5x112 har et par sett penta/melber felger også, men endte opp med disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Nei, det kan ikke være mye forskjell, men passer bilen bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå