Gå til innhold

Kjøpshjelp!

JulianK
 Share

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vell sitt! Vell, snart nytt år og nye muligheter denne gangen tenkte jeg og gå til innkjøp av " ny " bruksbil. 
Valget denne gangen, står imellom 3 Serie E92, eller 5 Serie E60. 

Jeg står egentlig helt stuck, for innvendig er E60'n overlegen, og for E92, hjelper det seg når skjerm og slikt kommer på plass. 
Og tenker ut også og prøve ut Diesel denne gangen, etter  å kun hatt Bensin. 
Kunne trengt noen tips her folks!  8-[  og Ja selvfølgelig må det være M-sport. 

jeg vipper da litt over til E60 Msport kanskje.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rattet en del rundt i en 2011 E92 325dA og dette synes jeg var en slitsom bil å ha med og gjøre i Oslo området. De lange dørene skaper mye plunder ved parkering og det er generelt sett litt knotete å ta seg inn/ut av bilen. Totalt sett en meget potent bil, men jeg trives bedre bak rattet og med funksjonaliteten i en E60. Hva du ønsker må du nesten ta stilling til selv da dette i bunn og grunn er to vidt forskjellige biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har merket meg man får 320i E92 fra 2008-2009 ganske "rimlig" med M-sport og hyggelig km-stand. Er man ute mer utstyr, praktiske egenskaper og komfort så har E60 bruktmarkedet mer å friste med slik jeg ser det.

Anbefaler facelift E60/61. En bra utstyrt E60/61 LCI med M-sport, bra med utstyr, automat, diesel og kurrant km skal være innenfor budsjettet ditt. Vil du ha 525d med 197 hk så husk at du kan prute en del nå og få denne innenfor budsjettet også. F10 5-serie med M-sport ligger på litt over 400.000 nå og det skal være et merkbart pris-skille mellom E60 og F10, så dette presser prisene på nyere E60 nedover.       

Edit: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46012575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da.. Moralen er: står det karosseriverksted et eller annet sted i annonsen, så styr unna! :P

Så en eller to 525d til på finn som var rimligere priset. 520d er ingen dårlig bil det heller altså! Sikkert en del rimeligere å drifte osv, men den har firer diesel..

Hadde tatt en titt i kjøp og slags forumet her på Bimmers også, da det ofte ligger noen biler der som ikke er på finn.no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...