Stjernstedt Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Hei Vurderer tak/skiboks på bilen og lurer på om noen har sett eller om det finnes hvite bokser? Helst aerodynamiske og sporty utseende. Morten. Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulvest Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Er vel omtrent umuligt å finne ei hvit box som passer. Bedre du finn ei i sort å så få den lakkert i samme farge som bilen din. Er sikkert ein lakkerer som kan gjere slikt på fritiden sin. Ellers er det mange bilselgere som også har lakkverksted. Dei kan sikkert selge deg ei boks og lakkere den til ein god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apeloff Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Skal jeg ha takboks på min bil, så må det bli denne! Skiguard er vel de eneste boksene som er pene nok til å putte på en BMW står forøvrig att du får dem i svart og hvit! http://www.skiguard.no/index.php?pageID=56&openLevel=1&carmake=27&carmodel=106&x=53&y=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Stram pris, 8600.- Tror jeg heller går for stativ og skiholder Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apeloff Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Tar du deg en kikk på finn.no, så er det massevis av rimelige brukte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Jeg solgte min Skiguard 850 for 2000,- så det er mulig å få tak i brukt til skapelig pris. Fin box, men ulempen med den var at haifinnen tok oppi.. Så nå bruker jeg Thule 900. En høy klumpete sak, men den er lett og har masse plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Hvordan er de Skiguard 850 boksene med ski som har forhøyningsplater under bindingene? Må en da knote med å legge de på skrå, eller på høykant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå