AndreasBr Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Hallais! Dette er helt sikkert feil forumdel å poste i, men jeg prøver uansett. Er det noen som kjenner til denne her? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45325900 BMW 320 2.4 Hartge med regnr BS59934. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Hva lurer du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Han har lagt den ut til salg for 78 000, og jeg har sendt noen mail med fyren. Motoren er ikke godkjent i vognkort, men hvor vanskelig er det å få godkjent motor? Er den engang verdt 78 000? Noen som har vært borti denne bilen før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Det er sikkert mulig å få det godkjent om du har papirene fra donorbilen. Hadde ikke turt å kjøre en meter med den der nå slik den ser ut, real politimagnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Nå vet ikke jeg om denne motoren er verdt mye eller ikke,men jeg hadde aldri gitt så mye for den. Det utseende der, rust i jekkfester,må på eukontroll innen april,og ikke godkjent med motoren da tror jeg ikke det er lett å få solgt den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Han har lagt den ut til salg for 78 000, og jeg har sendt noen mail med fyren. Motoren er ikke godkjent i vognkort, men hvor vanskelig er det å få godkjent motor? Er den engang verdt 78 000? Noen som har vært borti denne bilen før? Motoren får du godkjent i vognkortet uten problemer. Dette er veldig lett, bare les deg litt opp på forumet først Papirer fra donorbilen mener jeg eieren av bilen sitter på, om ikke har han som bygde motoren hos hartge papirene fra opprinnelig karosseri. Jeg har selv kjørt denne bilen mye, og det er en god bil som er veldig bra teknisk. Den går godt og gir mye kjøreglede. Men som 316 sier er dette en real politimagnet, man bør forvente å bli stoppet en god del ganger, da bilen ser noe tvilsom ut mtp trim o.l. Mtp eu konrtoll har dette gått bra, bilen var også inne på teknisk tidligere i år med hartge motoren stående i. Det gikk bra, da blokka kommer fra en m50b20 som er lite avslørende om at det sitter grommere skyts i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 Motoren får du godkjent i vognkortet uten problemer. Dette er veldig lett, bare les deg litt opp på forumet først Papirer fra donorbilen mener jeg eieren av bilen sitter på, om ikke har han som bygde motoren hos hartge papirene fra opprinnelig karosseri. Jeg har selv kjørt denne bilen mye, og det er en god bil som er veldig bra teknisk. Den går godt og gir mye kjøreglede. Men som 316 sier er dette en real politimagnet, man bør forvente å bli stoppet en god del ganger, da bilen ser noe tvilsom ut mtp trim o.l. Mtp eu konrtoll har dette gått bra, bilen var også inne på teknisk tidligere i år med hartge motoren stående i. Det gikk bra, da blokka kommer fra en m50b20 som er lite avslørende om at det sitter grommere skyts i motorrommet Om det er så enkelt, hvorfor har han ikke bare godkjent motoren? Politimagnet gjør meg lite. Etter et par ganger kan man påstå at de trakasserer deg. De bør jo skrive i loggen at de har sjekket bilen før, og at alt var OK da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Selvom du med 100% sikkerhet får godkjent bilen med den motoren, er selve godkjenningsprossesen tungvint. Er ikke bare å møte opp på biltilsynet vilkårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 "fremstår uten rust". Så senere har den stått en "stund" er plutselig jekkfesta oppspist. Jeg har pusla mye med e36, og er det rust i jekkfesta så er det rust MANGE andre plasser med mindre det har blitt tatt!. Det virker også som om annonsør har skrivd 90% av annonsen uten videre kjenskap til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 Det virker også som trådstarter har skrivd 90% av annonsen uten videre kjenskap til bilen. Hvorfor skulle jeg ha skrevet annonsen på en bil jeg så på finn? wth? Skrivefeil much Håskjold? Jeg har jo 0 kjennskap til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Han mener nok eieren Han skriver jo at bilen fremstår uten rust,men så nederst i annonsen står det at kanalene er dårlige og at den trenger nye jekkfester. Begynner man å grave litt her finner man sikkkert mer rust ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Kanskje den er verdt ca 25.000,- ? Om den kræsjes så får du vel bare igjen det av forsikringa? siden bilen kun er registrert som 2.0.. Bilmarkedet er stort, 77.000,- er veldig mye for en orange bil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hvorfor skulle jeg ha skrevet annonsen på en bil jeg så på finn? wth? Skrivefeil much Håskjold? Jeg har jo 0 kjennskap til bilen! Leif svinger alltid innom like før nyttår, men som nevnt når første del sier rustfri, og andre del sier at det er rust så er det noe som skurrer. For ikke å nevne at bilen omtrent ikke har rust når han ikke engang hadde hatt bilen i lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå