-Erik- Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Da sykemelder du deg.... Haha, ja og så heller ta den når jeg har andre eksamener Nei, må nok smøre meg med tolmodighet og håpe det går bra så jeg fortsatt har fine dager forran meg Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 jeg hadde sykemeldt meg og bare blitt hjemme Men er alt på samme tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 jeg hadde sykemeldt meg og bare blitt hjemme Men er alt på samme tid? Ja, er før 09:00 begge deler :/ hadde det vært senere på dagen hadde det jo gått fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Skjønner at det blir stress as... jaja du får satse på eksamen og heller ta oppkjøringa senere Kan du ikke sjekke om de har ledig oppkjøringstime ved andre vegvesen i området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Sikkert en mulighet det også, selvom det er begrenset antall stasjoner her:p må være ledig sykkel hos kjøreskolen også så lurer på å bare godta det:p lukter mye anstrengelse av dette ass:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Noen som har erfaring med Yamaha 600r Thundercat? Evt exc 250f. Har lyst på begge to selvom det er to helt forskjellige sykler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Noen som har erfaring med Yamaha 600r Thundercat? Evt exc 250f. Har lyst på begge to selvom det er to helt forskjellige sykler. Jepp, har hatt min thundercat i 1 år nå. Dette er min førstegangsykkel. Flott sykkel med masse effekt for en ny sjåfør. Veldig lett å skru på og vedlikeholde. Bare spørr hvis du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Jeg har skjønt at den er en litt mer snill sykkel enn sin bror r6. Men hvordan er det med forsikring på Thundercat'n i forhold på R6'n? Og er din mellomtung? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Thundercat og thunderace er sportstouring, ikke r-sykkel som R1 og R6. Hadde storebroren Thunderace, og betalte ikke så veldig mye for delkasko på den. Kjekk sykkel, litt tung og passer for litt store folk. Rå lyd med akra helannlegg, FZ8'en eg har nå høres ut som en fis i forhold. Men fikk meg ny slipon uten særlig demping i posten her om dagen, så med akra grenrør blir det kanskje bra Må bare få igjen sykkelen fra verkstedet nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Ja veit at det ikke er R-sykkel og det er jo en fordel, men liker og sammenlikne de, da R6 er et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hva med Ktm 690 smc? Billig forsikring og gå greit, selvfølgelig ikke noe for langkjøring men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Koster desverre endel mer enn det jeg har mulighet til å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Jeg har skjønt at den er en litt mer snill sykkel enn sin bror r6. Men hvordan er det med forsikring på Thundercat'n i forhold på R6'n? Og er din mellomtung? Thundercaten har 100hk, mot R6 som har 120+ avhengig av årstall. Det er MYE lavere forsikringspremie på thundercat kontra R6. Min er fulleffekt. Hadde jeg hatt A2 i dag istedet for A, hadde jeg kjøpt en motard med rundt 40-50hk. Det går mer enn bra nok. Heller det enn å finne en plombert sportsykkel. Jeg forstår at mange tar bort sperre osv etter man har registrert sykkelen som mellomtung, men konsekvensene ved eventuelt ulykke er ikke hvert det. Men det er vel ikke mange som forstår det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Herlig Ducati paul smart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Bare meg eller så den ut som en pocket bike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå