-Erik- Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Noen fler som tar lappen i år? Er "ferdig" venter bare på oppkjøring
Julianv Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Tar forkurs idag jeg Gleder meg til å øvelseskjøre!
FredrikE24 Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Tar forkurs idag jeg Gleder meg til å øvelseskjøre! Forkurs for å øvelseskjøre? Det har ikke jeg tatt?! :S
Julianv Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Ja såvidt jeg forsto på min far. Han er kjørelærer for både bil og MC
Skårholen Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Forkurs for å øvelseskjøre? Det har ikke jeg tatt?! :S Det skal man ha på MC.
Skårholen Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Jeg får ikke lov til å ta lappen Kjerringa som nekter? wicky124 reagerte på dette 1
FredrikE24 Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Det skal man ha på MC. Har prøvd å søke om dette, får ikke opp annet enn bestått trafikkalt grunnkurs og aldersbegrensning?
Skårholen Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Hm merkelig for på kjøreskolen jeg var hos, så fikk jeg beskjeden at jeg måtte ha det først. Og at de hadde det tidligst i juni, og jeg skulle ha lappen i mai så da besøkte jeg en annen skole og fikk kurs allerede uken etter.
FredrikE24 Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Hm merkelig for på kjøreskolen jeg var hos, så fikk jeg beskjeden at jeg måtte ha det først. Og at de hadde det tidligst i juni, og jeg skulle ha lappen i mai så da besøkte jeg en annen skole og fikk kurs allerede uken etter. Jeg tenker på øvelseskjøring på privatbasis, har selv gjort dette mange ganger nå med fattern på hver vår sykkel! Synd man skulle bryte loven når vi gjør alt skikkelig ellers(vester og L'er og kommunikasjon og alt i orden).
Skårholen Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Det er jeg ikke helt sikker på altså, men et sånn kveldskurs er greit å få med seg. Er mye man ikke tenker over man egentlig blir mint på, at selv om du er liten og smidig i trafikken er det andre som er som elefanter nemlig trailere som har mer blindsoner enn de egentlig ser.. Jeg følte at jeg lærte endel på kurset selv om mye er logisk.
FredrikE24 Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Har kjørt tohjuling(Tsx ) siden jeg gikk i barnehagen og kjørt moped(på lovlig vis) i mange år både på landeveien og i byen. Fornuft og å gjøre seg synlig på alle måter er alltid i fokus når jeg kjører i trafikk! Først når man kommer ut på landeveien at jeg føler at jeg kan senke skuldrene litt Gikk dette kurset som obligatorisk ? Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
wicky124 Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Forkurs er vel pålagt om man ikke har lappen fra før... Men om man har fylt 25 og har B førerkort så trenger man ikke dette... Vi diskuterte dette for noen sider siden... Skårholen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå