noekult Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Vurderer V rod nå. R1 gir litt for mye horn i panna. Lå forøvrig bak en kompis som sklei av i sving å knuste venstre bein i autovernet på onsdag. Merker at R sykkel for man kjøre på bane. Sent from space using Tapatalk - Det er så mye grus, kvister og annet drit på norske veier at jeg har ofte lurt på hvordan folk tør å kjøre R-sykkel langt nede i svingene. Da jeg hadde moped skulle jeg bremse utafor garasjeporten og fikk skrens pga grus og sykkelens vekt + min egen på venstre kne og ble skremt for livet (at full sikkerhetsutstyr var et must på tohjuling uansett klasse). Samt at jeg pga det ikke tør å kjøre R-sykkel på vanlige veier (de beste veiene her ligger i skogen).Masse YouTube MC crash videoer viser ulykker pga dritt på veien som er umulig å se for en amatør MC-fører i fart. M3cabriolet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Ble du skremt av en moped? haha Jeg skal nok hente meg en streetfighter i Sverige snart...ordna meg røde forhandler-prøveskilter så ja...im gonna ride and break a bone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Vurderer V rod nå. R1 gir litt for mye horn i panna. Lå forøvrig bak en kompis som sklei av i sving å knuste venstre bein i autovernet på onsdag. Merker at R sykkel for man kjøre på bane. Sent from space using Tapatalk - Kjøp V-rod! masse kjøreglede og masse krefter, men mangel på kåper begrenser farts-behovet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Tror ikke man trenger å kjøre så jææækla fort egentlig hvor skaffer jeg predator hjelm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Tror ikke man trenger å kjøre så jææækla fort egentlig hvor skaffer jeg predator hjelm? ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Ble du skremt av en moped? haha Ble skremt av potensialet MC-ulykker kan ha i form av skade. Husker hva de sa på grunnkurset... Spørsmålet er ikke om du skal ha MC-ulykke, men når. Slik ser jeg for meg Wicky i rushen de første dagene med MC... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Kjøp V-rod! masse kjøreglede og masse krefter, men mangel på kåper begrenser farts-behovet! Kjørte rundt på en Road king på søndag. Fin å kjøre den og. Og veldig praktisk med sidevesker. Noe jeg savner på V-roden Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Kjørte rundt på en Road king på søndag. Fin å kjøre den og. Og veldig praktisk med sidevesker. Noe jeg savner på V-roden Sent from space using Tapatalk - får kjøpt originale sidevesker til v-rod og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 får kjøpt originale sidevesker til v-rod og. Hvor? Dyrt som f...? Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Hvor? Dyrt som f...? Sent from space using Tapatalk - aner ikke pris. men de leveres original fra HD. får de vel både i tekstil og i hard-box. ring lazyboyz å hør. men er nok absolutt billigst på ebay. her er et random bilde fra finn.no. v-rod med vesker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 v rod spiser r sykler til frokost... En slik en med predator hjelm <3 M3cabriolet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Haha, det virker som alle vil ha R-sykkel men prøver å finne grunner til å ikke ha det. Kjør fornuftig så går det bra. Jeg skjønner tanken med horn i panna, men hadde aldri kjøpt med v-rod eller noe slikt. Hele poenget med MC for min del er størrelsen, en liten R-sykkel kommer man inn overalt, annerledes med harley og disse typene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Bare jeg som sikler på stakkarslige Ducati Monster 696i her? Ingen Harley eller R-sykkel som tiltrekker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Litt vel drastisk å selge R-sykkelen og gå over til V-rod ja Blir nok en sportstourer på meg, og da må jeg vel presisere at jeg ikke ønsker meg R-sykkel i utgangspunktet for å ikke få linjalen over fingrene.. K1300S er virkelig drømmen, tanken om kardang(det er deilig med vedlikeholdsfri drivlinje), fin sittestilling og mye krutt er bra! Jeg er litt enten eller, enten kjøper jeg sykkelen jeg ønsker meg til markedspris, eller så kjøper jeg en sykkel i 15 000kr klassen og forventer en mer tungkjørt og sliten modell. Kanskje en man kan lære et og annet på, velte litt og slikt? Kjede er vel da vanskelig å unngå. Jeg synes disse er litt kule http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=48918438&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Haha, det virker som alle vil ha R-sykkel men prøver å finne grunner til å ikke ha det. Kjør fornuftig så går det bra. Jeg skjønner tanken med horn i panna, men hadde aldri kjøpt med v-rod eller noe slikt. Hele poenget med MC for min del er størrelsen, en liten R-sykkel kommer man inn overalt, annerledes med harley og disse typene. tror du skal ta en titt på v-rod familien før du uttaler deg. de er litt lenger og lavere, men er ikke noe større enn R-sykler ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå