Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

tror du skal ta en titt på v-rod familien før du uttaler deg. ;) de er litt lenger og lavere, men er ikke noe større enn R-sykler ellers. 

Men som downshift presiserer i sitt innlegg så er fremkommeligheten vel endel begrenset nettopp fordi v-rod er lenger og lavere som du sier. Uten å ha prøvekjørt selv går jeg utifra at svingradius og vinkel på forgaffelen ikke er helt det samme? 

 

Missforstå meg rett, knall kul sykkel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke pris. men de leveres original fra HD. får de vel både i tekstil og i hard-box. ring lazyboyz å hør. men er nok absolutt billigst på ebay. ;)

her er et random bilde fra finn.no. v-rod med vesker. :)

Daer V-rod kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som downshift presiserer i sitt innlegg så er fremkommeligheten vel endel begrenset nettopp fordi v-rod er lenger og lavere som du sier. Uten å ha prøvekjørt selv går jeg utifra at svingradius og vinkel på forgaffelen ikke er helt det samme? 

 

Missforstå meg rett, knall kul sykkel! 

Jeg tar det ikke negativt ladet. men ville bare få frem at v-rod er ganske langt i fra hva mange tenker på som HD. det er ikke en diger FLH liksom. men ja, den er lenger og tung, så skal man krypkjøre inne i lokalene til den lokale kiwi butikken vil man nok komme smidigere igjennom med plastraketten. ;) men det lave tyngdepunktet på de vil være en fordel med tanke på balanse i lav hastighet. og man vil heller ikke ha noen større problemer med å cruise i mellom rushen med rod enn R-sykkel. menmen, alt bunner uansett i hva man er vant til å kjøre tror jeg. :D 

 

Daer V-rod kjøpt da har man plutselig det og R1 :P

Sent from space using Tapatalk -

Grattis! vil du dele et bilde med oss andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke pris. men de leveres original fra HD. får de vel både i tekstil og i hard-box. ring lazyboyz å hør. men er nok absolutt billigst på ebay. ;)

her er et random bilde fra finn.no. v-rod med vesker. :)

Hva heter side vesker på engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke v-rod mer?! Trodde de lå på 250k pluss jeg?? Ikke at jeg skal ha en sykke til mer enn 30k anyway but still... Men du vet du nå må bygge om den så den ligner en av de jeg linka til lenger opp? :P

nypris er 250 pluss. Min kom på 280k ferdig regga. men etter 12 års bruk er det vel sannsynlig at den prisen er blitt sterkt redusert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nypris er 250 pluss. Min kom på 280k ferdig regga. men etter 12 års bruk er det vel sannsynlig at den prisen er blitt sterkt redusert. ;)

Men den jeg kjøpte hadde ikke gått mer enn 6000km så er jo nesten ikke brukt.

Men liker svart best. Men lurer på plastidipe den matt svart.

Wicky. Koster mer enn det jeg ga å modde den sånn. Men sykt fett ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det virker som alle vil ha R-sykkel men prøver å finne grunner til å ikke ha det. Kjør fornuftig så går det bra. Jeg skjønner tanken med horn i panna, men hadde aldri kjøpt med v-rod eller noe slikt. Hele poenget med MC for min del er størrelsen, en liten R-sykkel kommer man inn overalt, annerledes med harley og disse typene.

R sykkel er jo bare moro når man klemmer på i grenseland i sving! Utfordre seg selv osv.

Nei v rod er nok ålreit. Eller så for man bare bytte ut senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den jeg kjøpte hadde ikke gått mer enn 6000km så er jo nesten ikke brukt.

Men liker svart best. Men lurer på plastidipe den matt svart.

Wicky. Koster mer enn det jeg ga å modde den sånn. Men sykt fett ja

Sent from space using Tapatalk -

Fin kilometerstand det. men man kommer ikke unna at den er 12 år gammel alikevel. :) 

hvis du skal dippe eller lakke, så ta kun skjermer + plastdeler og "tank" og la ramma være sølv. skaper en fin kontrast!  \:D/

 

Finner bare skinn. Vil ha slike som på bilde du la ut.

Hmmm lete lete.

Sent from space using Tapatalk -

Sjekka jeg og. fant ingen nå heller. følg med litt så dukker de opp. evt kan man kjøpe nye da, men det var vel ca 1200$ for et sett, så det beste er å finne brukt. 

jeg synes sport-baggene i nylon/tekstil er like fine jeg da, men det er bare min mening. (og jeg har ikke sidevesker engang)  :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...