-Erik- Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 ............menmen, alt bunner uansett i hva man er vant til å kjøre tror jeg. Det tror jeg nok det er uansett ja Men fra spøk til revolver, tror vi alle like greit kan kjøpe oss scooter! noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Fin kilometerstand det. men man kommer ikke unna at den er 12 år gammel alikevel. hvis du skal dippe eller lakke, så ta kun skjermer + plastdeler og "tank" og la ramma være sølv. skaper en fin kontrast! \:D/ Sjekka jeg og. fant ingen nå heller. følg med litt så dukker de opp. evt kan man kjøpe nye da, men det var vel ca 1200$ for et sett, så det beste er å finne brukt. jeg synes sport-baggene i nylon/tekstil er like fine jeg da, men det er bare min mening. (og jeg har ikke sidevesker engang) Ja gammel sykkel er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 wow...kom V-rod for 12 år siden!? fyfaen tida flyyr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Tror jeg dropper motorsykkel...har jo moped M3cabriolet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Haha, litt forskjell men skal du bare kjøre til og fra jobb er det jo greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Jeg er faktisk gangster med den scootern skal jeg si deg!!! Alle med Harley hilser på meg etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Hahah, sikkert fordi du er gæærn. Tørr ikke noe annet sikkert, men den folieringsgreia som du reklamerer for er det de gutta i Galterud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Gutta..tjah..jeg har bare møtt en dude... men ja mener han bor på galterud ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Moped er faktisk undervurdert i Oslo! Sterkt undervurdert! Så trer man på seg en regnbukse de få gangene det regner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Kjører ikke moped med mindre det er fint vær..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Eneste minuset med mopet (sett bort i fra effekt begrensning) er vel at det ikke er sosialt akseptert å bruke ordentlig kjøreutstyr. Husker ihvertfall på den tiden jeg kjørte moped, at de med full dress og kjøre sko ble ledd av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Eneste minuset med mopet (sett bort i fra effekt begrensning) er vel at det ikke er sosialt akseptert å bruke ordentlig kjøreutstyr. Husker ihvertfall på den tiden jeg kjørte moped, at de med full dress og kjøre sko ble ledd av Sant... Her i byen var det ukomfortabelt å kjøre moped i regnet pga. tynne dekk + trikkeskinnene som ikke likte hverandre... Fuck regndress, det er en grunn til at jeg digger billappen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Kjører med halvhjelm hansker og shades Må opprettholde litt av den classy stilen jeg har Men skal lakkere den scootern ikveld... matt sort... muahahahahaa og slenge på no stickers om jeg finner dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Matt svart moped skriker classy ja -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 du vet....classy pæki... eller mørk grønn..gull...rød... neon-oransj.. brun..hvit... Jeg har mange sprayflasker liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå