Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

............menmen, alt bunner uansett i hva man er vant til å kjøre tror jeg. :D

Det tror jeg nok det er uansett ja :)

Men fra spøk til revolver, tror vi alle like greit kan kjøpe oss scooter!

Skrevet

Fin kilometerstand det. men man kommer ikke unna at den er 12 år gammel alikevel. :)

hvis du skal dippe eller lakke, så ta kun skjermer + plastdeler og "tank" og la ramma være sølv. skaper en fin kontrast! \:D/

Sjekka jeg og. fant ingen nå heller. følg med litt så dukker de opp. evt kan man kjøpe nye da, men det var vel ca 1200$ for et sett, så det beste er å finne brukt.

jeg synes sport-baggene i nylon/tekstil er like fine jeg da, men det er bare min mening. (og jeg har ikke sidevesker engang) :bounce:

Ja gammel sykkel er det

Skrevet

Eneste minuset med mopet (sett bort i fra effekt begrensning) er vel at det ikke er sosialt akseptert å bruke ordentlig kjøreutstyr. Husker ihvertfall på den tiden jeg kjørte moped, at de med full dress og kjøre sko ble ledd av :P 

Skrevet

Eneste minuset med mopet (sett bort i fra effekt begrensning) er vel at det ikke er sosialt akseptert å bruke ordentlig kjøreutstyr. Husker ihvertfall på den tiden jeg kjørte moped, at de med full dress og kjøre sko ble ledd av :P

Sant...

Her i byen var det ukomfortabelt å kjøre moped i regnet pga. tynne dekk + trikkeskinnene som ikke likte hverandre... Fuck regndress, det er en grunn til at jeg digger billappen min.

Skrevet

Kjører med halvhjelm hansker og shades :) Må opprettholde litt av den classy stilen jeg har :P Men skal lakkere den scootern ikveld... matt sort... muahahahahaa og slenge på no stickers om jeg finner dem :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...