Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Eneste minuset med mopet (sett bort i fra effekt begrensning) er vel at det ikke er sosialt akseptert å bruke ordentlig kjøreutstyr. Husker ihvertfall på den tiden jeg kjørte moped, at de med full dress og kjøre sko ble ledd av :P

 

Brukte heldress en gang, og da kjørte man godt og vel 25 mil til hytta i et strekk på 9500rpm(95km/t) stort sett  :P Ellers gikk det i en billig kjørejakke, olabukse, hjelm og handsker. Skal man kjøre i byen føler jeg at man ikke behøver stort mer når hastighetene ligger mellom 30km/t og 60km/t.

Jeg fikk noen kommentarer på slikt, og jeg kan ikke si jeg brydde meg en pøkk om hva andre mente om saken.

Sant...

Her i byen var det ukomfortabelt å kjøre moped i regnet pga. tynne dekk + trikkeskinnene som ikke likte hverandre... Fuck regndress, det er en grunn til at jeg digger billappen min.

Skal man kjøre i en time, ja det er ukomfortabelt, men å svippe ut/inn eller internt i byn tar et kvarter-20 min. Samme gjelder motorsykler når det gjelder trikkeskinner, rundkjøringer og de livsfarlige zebra-stripene i veien.

En tynn overtrekksbukse trakk man på seg på 5 sekunder, sammen med kjørejakka holdt man seg helt tørr på det kvarteret hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone fell in love with the v-rod. :)

Hehe kjørte road king til brodern på søndag. Prøvd den mange ganger før men fikk litt lyst på cruiser da. Søkte på road king søndag nbeld på finn, men så kom V rod opp og. Også var det en i nærheten som jeg fikk prøvd. Å da car det gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjørte road king til brodern på søndag. Prøvd den mange ganger før men fikk litt lyst på cruiser da. Søkte på road king søndag nbeld på finn, men så kom V rod opp og. Også var det en i nærheten som jeg fikk prøvd. Å da car det gjort

Henter den på fredag. meeen har funnet en svart en og. Fader blir små rar av grubling fram og tilbake på farge. Den sølv er jo mye finere i virkeligheten enn på bilder. Pluss at jeg har mest lyst på matt svart så da er det jo egentlig det samme hvordan farge jeg kjøper :P

Har virdert plasti dipe den svart. Meen alle jeg har sett gjort det sjæl ihvertfall så er det sånn ujevn overflate.

Har lyst på en glatt silkematt svart V rod med toxic eksos :D

Annen ting som er litt synd er at tanken er 10liter.? Håper den går på 0,5 da? R1 går på 0,5 så da burde ikke V roden bruke mer :)

Sent from space using Tapatalk -

rod'en bruker nok litt mer, ihvertfall om du gasser litt. på langkjøring er den ikke så ille. men har du bare 10 liter? jeg har 18,9 liter, men det kom vel på nye modellen 2007-> , men jeg var sikker på at 2002-2006 hadde 14 liters tank? den aluminiumsfargen er helt rå den, men det er absolutt tøft å endre det og. de fleste av de tidlige modellene er jo tross alt sølv. :) du kan jo alltids foliere den da. så har du mulighet til å reversere det. plastidip er jeg ikke no fan av for å si det mildt. 

V-rod'en er sportsligere og raskere enn road kingen, (les: Power-cruiser) så jeg tror nok du får en fin opplevelse med den mtp at du går fra R-sykkel, og rett på en HD. Jeg er ihvertfall stoooorfornøyd med Nightrod'en! elsker at den ligger i segmentet imellom cruiser og sport-tourer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rod'en bruker nok litt mer, ihvertfall om du gasser litt. på langkjøring er den ikke så ille. men har du bare 10 liter? jeg har 18,9 liter, men det kom vel på nye modellen 2007-> , men jeg var sikker på at 2002-2006 hadde 14 liters tank? den aluminiumsfargen er helt rå den, men det er absolutt tøft å endre det og. de fleste av de tidlige modellene er jo tross alt sølv. :) du kan jo alltids foliere den da. så har du mulighet til å reversere det. plastidip er jeg ikke no fan av for å si det mildt.

V-rod'en er sportsligere og raskere enn road kingen, (les: Power-cruiser) så jeg tror nok du får en fin opplevelse med den mtp at du går fra R-sykkel, og rett på en HD. Jeg er ihvertfall stoooorfornøyd med Nightrod'en! elsker at den ligger i segmentet imellom cruiser og sport-tourer.

Mulig den er 14. Bare hørt den er liten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis da har jeg en fin sykkel til deg

Sent from space using Tapatalk -

Takk for det, venter til M3´n blir hentet nå til lørdag, så skal jeg se på en zx6r som er priset noe nermere mitt budsjett :) Men sykkelen din så knall fin ut! 

 

Gratulerer :)

Tusen takk :D

 

Bare regner her enda, stopper det ikke snart så driter jeg det og kjører! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig den er 14. Bare hørt den er liten

Ja falt no veldig for V roden så ser fram til å skli rundt i helga

Spent på hvordan tar svinger

Sent from space using Tapatalk -

den tar svinger veldig smidig, og du kan legge den ganske mye (så lenge du ikke senker den) men ikke tro at du kjører r-sykkel, for da går det skikkelig dritt. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...