Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Er det..sett flere zzr1100 som kommer ferdig regga i Norge til 25k... og da får man en nyere modell med lav km...

 

Dessuten er utvalget på blocket.se ENORMT mye større enn på finn.no... kommer jo 20-talls sykler til salgs der hver dag...

 

Forresten....hvilken sykkel er detta?

 

1366038901_1021558987.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker tråden!

 

Kjøpte meg en aldri så liten Yamaha R1 med 25k km på telleren i vinter som jeg skal kjøre da jeg får tatt lappen!

 

Første kjøretimen er i mårra, ja på hellidagen :P Regner med at kjørelærer'n får litt fordommer hvis han spør om jeg har kjøpt sykkel enda.

 

Dessverre er det sånn at man må være 24 før man får tatt oppkjøring på tung mc så jeg må vente til september..!! :(

 

Her er ett bilde av gliset:

post-50087-0-04901400-1402260614_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det blitt 500 mil på night roden alt! Utrolig morsom sykkel

Noen som vet hvor man kjøper eksos bandasje?

Også må jeg ha no sånn stabiserings opplegg da den vobbler litt ved hard kjøring i sving.

Sent from space using Tapatalk -

Du har vel ikke kjørt 500 mil på 3 dager vel? vobling i hard sving? det har ikke jeg problemer med... sikker på at det ikke er slakk i et lager elns? 

godt å se at du liker den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 50 tenker jeg er litt mer logisk. ;)

enig med deg at det er bedre å ha fothvilere midt under seg under aktiv kjøring. og du er ikke den eneste.

hvis du ser på bildet her av min så ser du at vi er flere som har det. ;)

Se der ja. Var ikke det på den brodern skal ha eller den v roden jeg skal ha ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Var ikke det på den brodern skal ha eller den v roden jeg skal ha ihvertfall veldig ålreit

Er det noe man velger når man kjøper ny det da?

Var ute en tur istad å kjørte i svinger! Lå nesten med kne subb :P

Vobla heller ikke. Mulig det var hu bakpå som gjorde det. Å kjørte ikke veldig hardt heller.

Lyst på 160 hk kitt. Er vel filter, ecu og kammer man må ha da. Lazy boys skal vel ha en formue for å gjøre det. :P

Sent from space using Tapatalk -

Dette er noe som må bygges om. alle leveres fra fabrikk med fremre fothvilere/brems/gir, men kan kan kjøpe komplett sett fra HD, og bygge om til midt-monterte. 

Jeg fikk dette montert hos Lazyboyz når sykkelen var ny. skal ha fothvilere fremme også så det er mulig å strekke ut bena på langturer. :) 

Her er link til ombyggingsett hvis han vil bygge om sin og: http://www.harley-davidson.com/store/v-rod-mid-control-kit

Jeg er ihvertfall overrasket over hvor godt rodden trives i godt nedlegg og aktiv kjøring. hadde ikke forventet det av en HD. :) 

er jo bra med motor i de i utgangspunktet, men mye vil ha mer. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe som må bygges om. alle leveres fra fabrikk med fremre fothvilere/brems/gir, men kan kan kjøpe komplett sett fra HD, og bygge om til midt-monterte.

Jeg fikk dette montert hos Lazyboyz når sykkelen var ny. skal ha fothvilere fremme også så det er mulig å strekke ut bena på langturer. :)

Her er link til ombyggingsett hvis han vil bygge om sin og: http://www.harley-davidson.com/store/v-rod-mid-control-kit

Jeg er ihvertfall overrasket over hvor godt rodden trives i godt nedlegg og aktiv kjøring. hadde ikke forventet det av en HD. :)

er jo bra med motor i de i utgangspunktet, men mye vil ha mer. ;)

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...