Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers

Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Det er flaut med slike vester...eller...jeg har ikkeno imot å ha det på...han som øvelseskjører med meg synes det er flaut med GSXR1000, fulldress og gulvest med rødL... haha :P

Blir man straffa for å ikke kjøre med vesten? Har jo intercom og vi kjører faktisk pent når jeg er med...så tar vi no pauser og gutta får kjørt fra seg en liten stund mens jeg tar meg cola og røyk :P

Uten å gå ut med navn, så "kjenner jeg en" som ikke brukte sånn vest, av samme årsaker du nevner.

Det gikk forøvrig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble denne personen stoppet i noen kontroller da?

Nei, ikke iløpet av den sommeren dette pågikk, han har heller ikke blitt stoppet etter førerprøven ble bestått.

Er vel større sansynlighet å bli stoppet hvis du kjører med vest, en uten. Men klart står man sterkere hvis man har den på seg, "rent juridisk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt gjennom MC-Oslo

Men du får tak i dette veldig mange steder.

Ellers så ser jeg at en kar på finn.no selger en Mivv "double gun" utgave, dog til nyere cbr, men veldig godt mulig at denne også vil passe på din

Pris og hvor kan jeg kjøpe?

Ellers takker jeg, er strålende fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg entuelt får lappen tror jeg nok at jeg kommer til å kosekjøre bare..kjøre til jobb engang i blant men ellers bruke bilen... sykkelen er for meg ett koseobjekt :P

ps...er det mye kontroller på motorsykler?Altså..blir dere stoppa mye av politiet?

Blei stoppa første gang på fredag, var ikke spesielt god stemning for å si det slik! Var ikke kontroll eller noe, men de observerte oss i det vi hadde noe over 80 i 80 sona, og la seg på hjul... 

Nytt bakdekk og byttet skiltoppheng i dag :)

Hvilket bakdekk? Har bestilt meg dekk selv... Michelin Pilot Road 4, 180/55-17... Har samme dekket forran, og er godt fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket bakdekk? Har bestilt meg dekk selv... Michelin Pilot Road 4, 180/55-17... Har samme dekket forran, og er godt fornøyd :)

Tenkte å kjøpe dette selv, har Pilot Road 3 nå, virker greit. :) Men hvorfor så bredt? 160/60-17 er org dim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei stoppa første gang på fredag, var ikke spesielt god stemning for å si det slik! Var ikke kontroll eller noe, men de observerte oss i det vi hadde noe over 80 i 80 sona, og la seg på hjul... 

Et sport demon fra pirelli om jeg ikke husker helt feil.

Tenkte å kjøpe dette selv, har Pilot Road 3 nå, virker greit. :) Men hvorfor så bredt? 160/60-17 er org dim.

180.. kjører på 130 jeg haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...