Thomaz Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Ny priser http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49250706&editAd=true Sent fra min D6503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Hvilken hadde DU kjøpt? Begge kommer på ca det samme inn til Norge... http://www.blocket.se/vi/54507945.htm http://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_fzr_1000_cafe_racer_53563547.htm?ca=7&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Viragoen.. vet ikke helt hvorfor men syns den andre ble litt for ja.. herpa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 njaa...ser den....Men prøvde en original virago istad og den virka så...trist....? Nesten litt jentete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Sånn kjedelig og kjøre eller lyd og utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 aner ikke om den er spennende å kjøre eller ikke... har ikke så mye erfaring Men den virka så spinkel..og liten...var lissom ikke sånn "heftig"..... Altså...sykkelen skal stå i garasjen 350dager i året... tar jo ikke lappen før neste år... så...må se RÅ ut når den bare står i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Er det dårlig vær som dreper denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Er det dårlig vær som dreper denne tråden? hehe.. tror det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 hehe.. tror det. hehe.. tror det. Har kjørt endel til jobb. Til tider litt kaldt, men fortsatt 10 ganger bedre en i bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 jeg gidder ikke kjøre når det er kaldt og regn. blir bare utrivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 kjørte moped her om dagen i regn...det var trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 jeg gidder ikke kjøre når det er kaldt og regn. blir bare utrivelig. Regn er en ting, da ser jeg ikke poenget. Men om det er overskyet og noe lavere temperatur en ønskelig var det jeg siktet til kjørte moped her om dagen i regn...det var trist Trist uansett vær vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Overskyet og kaldt gjør ikke så mye for min del, begynte og kjøre frem og tilbake fra skolen i mars mener jeg det var. -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 njaah....det er faktisk ganske nervepirrende i høye hastigheter som 40 as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Lurer på om jeg ikke skal kjøre meg en tur til Lillehammer i morgen for og få på et nytt framdekk. Det som sitter der nå har vært med på 10k km, og det er litt for langt i grunn. Så er veldig skeptisk til å kjøre i regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå