Nytern Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Mandig klokke dedikert til ett fantastisk fartøy fra Sovjet-tiden selges. Brukt maks en uke, mest fordi jeg har en eldre Vostok-klokke og ikke tar sjansen på å ripe opp "ny"klokka Betalte 3835,- i sommer, legger prisen på 2835,-Følger selvfølgelig med kvittering fra autorisert forhandler og original boks. Pga tritiumrørene (radioaktive) vil du alltid kunne se hva klokka er. Gløder "evig". Bilde av den aktuelle klokka: Bilder fra nettet: inetryconydot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 2000,- ved kjapp avgjørelse. Ikke brukt siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 18, 2014 Forfatter Share Skrevet November 18, 2014 plopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Tøff klokke med flott historie, lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Takktakk, kompis! Fin klokke, men skrotnisse som jeg er så tør jeg ikke å bruke den da jeg sjelden går en dag uten brutal nærkontakt med skarpe/tunge/skitne gjenstander stig. og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Opp en tur.. Prisen kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå