Daniel-A Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Er vell kun stabstag foringene det er forskjellige diameter på, så det enkleste er å ta skyvlæra fram og under bilen og måle Ja, regna nesten med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Hvilken felger skal du ha på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Er ikke helt sikker enda, men foreløpig blir det vell de bmw motorsport felga jeg driver å pusser opp og som jeg skal pulverlakke hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Blir vell bra det, de felgene der er ikke så ille men må få noen 18" etterhvert Hvilket senkesett står det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Har glemt å skrive at jeg har solgt de 19 tommer felga, hehe De bmw motorsport kopi felga jeg driver å pusser opp er 17 tommere De coiloversa som sitter på den er apex, men det er gammelt og gåene dempere bak, så tenker det blir AP coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Da har jeg endelig fått gjort noe igjen på BMWen, ettersom russetiden nå er over! Oppdatering i første posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 bør gå over med sveisegrunning eller 2k epoxy før du limer. limer du direkte mot bart stål så ruster det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 bør gå over med sveisegrunning eller 2k epoxy før du limer. limer du direkte mot bart stål så ruster det Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Oppdatering i første post! Pakke fra koed med framskjermer, panserheiser, bagasjelukkheiser, m3 forsterkningsfester til bakstilling og innerskjermer foran Har også fått lagt på gul lyktefilm på fulltlyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 STOR oppdatering i første post! Bakstilling overhalt og god som ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Ser veldig bra ut! Hvordan gjorde du det når du skulle få sveiset opp travers feste helt beint i karosseriet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Ser veldig bra ut! Hvordan gjorde du det når du skulle få sveiset opp travers feste helt beint i karosseriet ? Øyemål, Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Har ikke skjedd så mye her bortsett fra innkjøp av mer deler, også har jeg sendt felgsenterene og forstillingsdelene på sandblås og lakkering Bilder i første tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 hvorfor ikke oppdatere bildene videre er en i førsteposten? blir liksom teit å måtte lese her også hoppe på første siden? utrulig bra arbeid foresten! så følger med her! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå