Daniel-A Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 hvorfor ikke oppdatere bildene videre er en i førsteposten? blir liksom teit å måtte lese her også hoppe på første siden? utrulig bra arbeid foresten! så følger med her! ^^ Når jeg leser en tråd som har 100 sider ++ så syntes jeg det er tungvindt å måtte bla igjennom alle sidene for å få sett bilder Et bilde sier mer enn 1000 ord, jeg liker å se bilder selvom jeg leser noe av tråden også Så derfor gjør jeg det sånn, lettere å holde styr på bildene og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 kanskje sant det! men du får si ifra hver gang du legger inn nye bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 kanskje sant det! men du får si ifra hver gang du legger inn nye bilder da! Jepp, jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Bra arbeid her! Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå