mariusytt Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Er eid av gammel mann siste 5 år og tatt godt vare på, null feil på eu.. EU ok til 2015.. Meget pen farge, men litt sliten i lakk. Litt rust på ene bakskjerm og en litt bulket dør.. Er kappa fjører forran men kan montere org igjen om ønske. Pris 16000 ell bytte Ring/sms 98082929 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheIronic Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Mulig å få litt mer info på denne? km stand, rust, hvordan går motoren etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Mer info ja. Hvor i landet? Hvor lenge har du hatt bilen? Og kjørt med kappa fjører osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusytt Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Står i møre og romsdal, åndalsnes.. Km 292000.. Er senkefjører på forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Så det var du som kjøpte denne ja.. Prøvde jeg og, bydde litt over annonsert pris, men bilen var lovd bort. Grei selger vil jeg si Hvaslags bil er du interessert i å bytte i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Jeg er int.! Hvor lenge har du hatt bilen?Int. i innbytte i pen e39 520d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusytt Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2013 Virkelig intrisert så 98082929 send melding ell slå av en prat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå