Benjamin Kristiansen Skrevet Desember 31, 2013 Skrevet Desember 31, 2013 Hei er plaget med at bilen min er vanskelig å få i gir da den er kald. har bestilt defa smart til den men olja i girkassen blir jo ikke oppvarmet.bestillte en slik http://nydings.no.24nb4.srv.ip.no/produkt/motorvarmere/universal-oljemotorvarmer/universal-motoroljevarmer-250wog tenkte og montere den på defaen med forgrenings-del...noen som har noe inspill. på hvor på girkassen jeg burde sette den ? område 1- eller 2. se vedlagt bilde
Aroid Skrevet Januar 1, 2014 Skrevet Januar 1, 2014 Sett den ved nr 2 opp under nivå pluggen. Har du prøvd å bytt olje? Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Skrevet Januar 1, 2014 har bestillt det også. har lest at det ikke er bare meg som er plaget med det !
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Skrevet Januar 1, 2014 mulig den blir litt for stor til å ha ved fyllepluggen. den burde ha plant undelag. noen som vet om de kan bøyes ?
hsd Skrevet Januar 1, 2014 Skrevet Januar 1, 2014 med mindre du bor i ett område som kautokaino med jevnt over 25 minusgrader tror jeg du burde se på andre alternativer, for med rett olje skal ikke det der være noe problem. Spessielt ikke på nyere kasser av merkene bmw benytter seg av. Dersom det er muligheter, benytte seg av en olje med annen viskositet som er funksjonibell på lavere temperaturer.
D.Toft Skrevet Januar 1, 2014 Skrevet Januar 1, 2014 bestill det ordentlig flushing av girkassen. min ble som ny-bil etter flushing
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Skrevet Januar 1, 2014 dem sa det ikke var nødvendig å flushe manuelkassen som har bare gått 55000.bestillte denne http://www.motorsportoel.de/epages/64065133.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/64065133/Products/PR0004vet det er automatolje, men er den de anbefaler !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå