LoKi Skrevet Januar 2, 2014 Skrevet Januar 2, 2014 I dag når jeg dro på jobb, så fungerte ikke rånelysene som kommer på når jeg låser opp. Dette var i utgangspunktet ikke en bekymring, men da jeg nærmet meg jobb så begynte høydejusteringen av lysene å leve sitt eget liv. Både mens jeg kjører, og når jeg står i ro. Uansett om jeg har nær- eller fjernlys. Slik så det ut etter jeg hadde parkert: Motoren står på tomgang. Da jeg stoppet bilen forsøkte jeg å låse den opp, og da fungerte plutselig rånelysene igjen. (Angel eyes og de orange markeringslysene)
moberg267 Skrevet Januar 2, 2014 Skrevet Januar 2, 2014 Har akkurat samme problrm så slenger meg på å følger her
mr.president Skrevet Januar 6, 2014 Skrevet Januar 6, 2014 bumper denne tråden litt jeg. har også hovedlys som som "hopper" innimellom eller bare plutselig lyser på tretoppene.
Otis Skrevet Januar 6, 2014 Skrevet Januar 6, 2014 Om dere har problemer med høydejustering, har dere da sjekket staget til høydesensoren foran og bak? Bildetegning: http://bmwfans.info/parts-catalog/E90N/Europe/316i-N43/L-N/jan2010/browse/front_axle/headlight_vertical_aim_control_sensor/ Usikker på om det er på høyre eller venstre siden av bilen dog.
moberg267 Skrevet Januar 6, 2014 Skrevet Januar 6, 2014 Jeg har i allefall sjekket den og blandt annet spylt litt rundt der med tanke på drit eller noe sand som kunne gjort noe for at det skulle kødde seg
LoKi Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Det morsomme er at det nå er borte, og alt funker som det skal. Det var bare en kjøretur det var slik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå