stig. Skrevet Januar 4, 2014 Skrevet Januar 4, 2014 fikk jo fanken ikke til og lime rett inn her, så sendte det på pm, håper du får bruk for det, men les litt nøye igjennom det før du går bananas å drar kabler hit og dit,hehe
conan12 Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Skrevet Januar 4, 2014 tror nok du har glemt å koble på noe jeg Ja, jeg må gå over en gang til hehe,best det
conan12 Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Skrevet Januar 24, 2014 Har da gått over det meste og bestillt brukt hjerne til innsprøytning :/ montere til uken så håper det beste da etter å ha prøvd utallige ting som feks å vende kamminnstiling for å sjekke at jeg har gjort riktig grunninnstilling osv etc ganger...
conan12 Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Skrevet Februar 23, 2014 Har noen et bilde eller forklaring på hvordan kammene skal stå? og evt kan det være en originalmontert alarm som gjør at det ikke er gnist og bensin tilførsel tro, har ikke noen fjernkontroll til denne,den aktiviseres av låsen tror jeg,,, Hjeeelllpp
conan12 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Skrevet Mars 6, 2014 Hei,trenger noen tips. Byttet motor i min E34 535 1989 modell og skulle endelig etter at bilen har stått en stund prøve motoren for å sjekke tilstanden, null start Null gnist, bensinpumpe starter ikke(virker når jeg tester med ledning /jumper den) Får opp meldingen getriebe anleitnung også i displayet,kan det være noe med girkassen som gjør dette??,prøvd å bytte om triggersensoren foran,målt coil og masse feilsøking, trenger litt tips råd Please. Har i dag gått gjennom alt og ser greit ut men kom på at det er en original alarm på den,er vel gjerne denne som har tatt kvelden etter 2 år ikke i bruk? Er det noen mulighet til å koble bort denne for å teste,eller må det kodes om tro? Ja da har jeg byttet ut hjerne, releer veivsensor og grunnmodul og stort sett det som kan byttes ut for å prøve å få gnist og bensin,,,men nei det er fortsatt ikke liv i bilen??? noen som har vært borti lignende så si gjerne fra...det som er rart er at den har ikke byttet ut noe elektrisk, bare motor alt har stått i fra den forrige motoren,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå