Gå til innhold

bredda E30

ArnesenE46
 Share

Anbefalte innlegg

Kom over denne tilsalgs på mobile.de og tenkte høre om noen har sett biler med samma skjermene, og om de evt heter noe spes, eller om detta bare er noe custom glassfiber bredding typ jall..? Ser det står Flossmann ett eller annet i annonsen under.. klarte ikke helt bestemme meg om den vinge saken var kult eller ikke.. men var fett motorsport/bergrennen stuk!

post-54078-0-42366500-1389026255_thumb.j

post-54078-0-23092700-1389026260_thumb.j

link til annonse: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-335-lindlar/188547107.html?lang=en&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C75%2C10%2C76%2C11%2C12%2C13%2C14%2C77%2C15%2C56%2C78&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1980-01-01&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=SportsCar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo har sett en helt lik i fanaområdet i Bergen full i rust den var dønn lik bare i Savrt. jeg spurte hann om hva hann hadde gjort. men det eneste jeg fikk svar på var att det var en hjuloppheng/understellet bak fra en E34 men ellers fikk jeg ikke vite mer om den bilen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flossmann er styling hvertfal.

her er anonnsen på mobile24.no som er mobile.de på norsk. Men infoen du søker står kanskje ikke på norsk der heller.

EDIT: Goodle translate.

Bmw E30 strømmet mann / tilhenger widebody 335i, restaurert i 90% stand. Ventilasjons sjeldne Nye dekk på BBS felger med dyp og størrelse 225 bak 285er vorne/1400 ! Nye skinn innredning håndlaget revidert med M-optikk / 2400 335i motor ca.60.000 km kjørt over 3500 reparasjon koste nytt chassis, alle lagre nye Sjeldne BBS RS felger med dyp, nesten ingen rust! Det er alt registrert og godkjent av TÜV. Fra dette året også H-plater mulig! Paint trenger restaurering om han darsteht veldig bra for den gamle ennå. Ingen vedlikehold jam! Denne bilen er tilgjengelig i denne tilstanden, ingen andre tider. Prisen er omsettelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo har sett en helt lik i fanaområdet i Bergen full i rust den var dønn lik bare i Savrt. jeg spurte hann om hva hann hadde gjort. men det eneste jeg fikk svar på var att det var en hjuloppheng/understellet bak fra en E34 men ellers fikk jeg ikke vite mer om den bilen :)

Var den du så på skilt? eller bare sto den å rusta bak en låve..?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flossmann er styling hvertfal.

her er anonnsen på mobile24.no som er mobile.de på norsk. Men infoen du søker står kanskje ikke på norsk der heller.

EDIT: Goodle translate.

Bmw E30 strømmet mann / tilhenger widebody 335i, restaurert i 90% stand. Ventilasjons sjeldne Nye dekk på BBS felger med dyp og størrelse 225 bak 285er vorne/1400 €! Nye skinn innredning håndlaget revidert med M-optikk / 2400 € 335i motor ca.60.000 km kjørt over 3500 € reparasjon koste nytt chassis, alle lagre nye Sjeldne BBS RS felger med dyp, nesten ingen rust! Det er alt registrert og godkjent av TÜV. Fra dette året også H-plater mulig! Paint trenger restaurering om han darsteht veldig bra for den gamle ennå. Ingen vedlikehold jam! Denne bilen er tilgjengelig i denne tilstanden, ingen andre tider. Prisen er omsettelig!

ahh.. google translate<3 ;p Jaha, bare en vanlig e30 med et helvettes breddekit med andre ord.. Men at alt er godkjent av TUV og at bilen snart er veteran er jo verdt litt her i Norge vil jeg tro.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke sånt på en E30. Men jo mer jeg ser på bildene jo mer liker jeg det, hehe.

Fronten er grei, forskjermene er greie, sideskjørt profilene er også greie, bakskjermer er også greie til en viss del. Hadde dette vært min bil, så hadde jeg byttet ut bak fanger til ekte M3. Fjernet den profil streken som går midt på bakskjermen og over på spoiler.

Nå er det umulig å bare danne seg en ide i huet basert på 2 bilder, men er nå iallefall slikt jeg ser det for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...