Gå til innhold

BMW e34 540i/6 Supercharged. Selge?


 Share

Anbefalte innlegg

Fjusk på desse motorane er aldri engangs, det må du lera deg :P

Får angst kvar gång motoren min gjør noe den ikkje pleier! For da er garantert noe galt, som må feilsøkes i dagevis ;)

Eit lite tips,, AFR måler er kjempekjekt å ha når du feilsøker. Bruker skjeldent diagnose når eg har afr apparatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meiner Lambda måler ja :)

Du bør ha to. Sylinderrekkene 1-4 og 5-8 blir styrt hver for seg. Det er jo derfor du har 2 o2-sensorer orginalt.

Så viss du bare måler på f.eks V.side 1-4,, Så kan det da vere feil på H.side 5-8 uten at du veit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn håndholt utgave det der, tror jeg heller blir og gå for Zeitronix sin med display man kan ha permanent i bilen. http://www.zeitronix.com/Products/LCD/LCD.shtml

Statensvegvesen har raid med tekniske komtroller her ute i disse dager så tar ikke sjansen og kjøre på verksted for diagnose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt en titt på bilen nå,bytta pakning mellom tomgangsregulator og innsug og rengjorde denne med det samme da den var litt treg. Bytta også pakninga bak på innsug på oljeåndinga, tror ikke denne var gammel men den så ut som den kansje hadde ligget litt feil så det muligens var falskluft der. Tok en prøvetur og da virket bilen helt grei

Skal uansett på verksted i morgen tidlig og ta diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var diagnose tatt, er nok gåen lmm ja å siden jeg ikke er 100% sikker på om mine 2 i reserve er bra så tror jeg at jeg kjøper ny. Har sendt pm til en innpå her som skulle selge en ny en tid tilbake så får jeg håpe han har den enda

post-46161-0-24539300-1406875183_thumb.j

post-46161-0-95298600-1406875230_thumb.j

post-46161-0-27933400-1406875254_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...