Gå til innhold

FedEx i Strømstad?

Silverboy
 Share

Anbefalte innlegg

Skal pakker komme på posten i sverige(Strømstad) må du ha sendt pakken med deutche post. Grunnet dhl,fedex, ups osv er konkurrenter til posten så da tar de ikke imot pakker. Så da må man hente på dhl, fedex i Gøteborg somregel

DPD har også samarbeidsavtale med Posten forøvrig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å finne noe info på PR Strømstad AB, men er jo ingen ting å finne.. ingen som skriver at de har brukt det, hvilket et skummelt, men heller ingen som skriver dårlige erfaringer.

Er ganske nytt virker det som, men ingen info på telefonnummeret, finner ingen info på adressen, ingen info på "firmanavnet", ingen nyttig info om domenet. Firmaet kommer ikke opp på svenske "brønnøysund".. 

Og google Street view viser vel ikke akkurat til Stømstads flotteste bygårder.. (av en eller annen grunn havner man feil på google maps, så må "kjøre" litt.. litt usynkronisert med virkeligeheten)

Er nok tryggest å la det være, og finne noen andre.. Sålangt virker EU terminalen som det tryggeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ble til at det ble levert hos PR STRØMSTAD AB, (posterestantestromstad.no) som fungerte meget bra :) ett lite lokale til formålet, og bank-terminal hadde de også. Måtte vise pass, slik som på posten..

Lettere å bestille hit da de tar i mot fra alle transportører. Blir brukt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå missforstod jeg.. Trodde du snakket om vanlig Poste Restante, men ser nå at du mener firmaet PR.. Jeg har ingen erfaringer med de, men kanskje man skal prøve en gang. For min del så har Poste Restante til Posten i Strömstad fungert ypperlig, da de har åpent til kl. 18 på hverdager. Da rekker jeg det fint etter jobb. Ikke åpent på lørdag der, men det er ikke noe problem for mitt vedkommende.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Brukt firmaet PR - STRØMSTAD mange ganger nå. Helt suverent! Og nå har jo postcentralen der jeg hentet før bestemt seg for å stenge kl 17, så da er firmaet en suveren erstatning. Bil interessert er han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...