Silverboy Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Ok, overkommelig det, men da er PRS-AB ett billigere alternativt om vekten ikke er så høy, med bedre åpningstid. Takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Skal pakker komme på posten i sverige(Strømstad) må du ha sendt pakken med deutche post. Grunnet dhl,fedex, ups osv er konkurrenter til posten så da tar de ikke imot pakker. Så da må man hente på dhl, fedex i Gøteborg somregel DPD har også samarbeidsavtale med Posten forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Prøvd å finne noe info på PR Strømstad AB, men er jo ingen ting å finne.. ingen som skriver at de har brukt det, hvilket et skummelt, men heller ingen som skriver dårlige erfaringer. Er ganske nytt virker det som, men ingen info på telefonnummeret, finner ingen info på adressen, ingen info på "firmanavnet", ingen nyttig info om domenet. Firmaet kommer ikke opp på svenske "brønnøysund".. Og google Street view viser vel ikke akkurat til Stømstads flotteste bygårder.. (av en eller annen grunn havner man feil på google maps, så må "kjøre" litt.. litt usynkronisert med virkeligeheten) Er nok tryggest å la det være, og finne noen andre.. Sålangt virker EU terminalen som det tryggeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Ble til at det ble levert hos PR STRØMSTAD AB, (posterestantestromstad.no) som fungerte meget bra ett lite lokale til formålet, og bank-terminal hadde de også. Måtte vise pass, slik som på posten.. Lettere å bestille hit da de tar i mot fra alle transportører. Blir brukt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Og så har de åpent til kl. 18. Det er også kjekt, så en slipper å måtte ta fri fra jobb for å hente pakker. (Gjelder for de som bor relativt nærme grensen..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 ikke minst, åpent lørdager, med mulighet for fleksibilitet i tid hvis man avtaler på forhånd. (posten har jo ikke oppe på lørdager, men de har også oppe til 18.00 på hverdager) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Nå missforstod jeg.. Trodde du snakket om vanlig Poste Restante, men ser nå at du mener firmaet PR.. Jeg har ingen erfaringer med de, men kanskje man skal prøve en gang. For min del så har Poste Restante til Posten i Strömstad fungert ypperlig, da de har åpent til kl. 18 på hverdager. Da rekker jeg det fint etter jobb. Ikke åpent på lørdag der, men det er ikke noe problem for mitt vedkommende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Blir det sendt med post så er det jo veldig greit og billigere med posten, men mange på ebay bruker jo andre selskap og da er "pr Strømstad" perfekt R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Brukt firmaet PR - STRØMSTAD mange ganger nå. Helt suverent! Og nå har jo postcentralen der jeg hentet før bestemt seg for å stenge kl 17, så da er firmaet en suveren erstatning. Bil interessert er han også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå