bulldog86 Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Hei, Har kjøpt en helt ny BMW F10. Ser at det er låsebolt på M-felgene som står montert på bilen. Kan ikke finne noe adapter til å løsne disse i bilen. Skal det følge med når man kjøper ny bil? Evt. hvor i bilen finner man det?
Kvasi Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Det skal følge med ja, og de er noe dritt så anbefaler deg å bytte ut låseboltene når du får de av.
John Kr Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Låsebolt pipa skal følge med bilen, be leverandøren om å skaffe dem (2x) tilveie. Jeg bytta de ut med original standard bolter.
E.H.D Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 Låseboltadapteren skal ligge sammen med verktøy og varselstrekant bak et lokk på innsiden av koffertlokket.
WickedWheels Skrevet Mai 11, 2014 Skrevet Mai 11, 2014 Hvis det ikke følger med i verktøy lokket i bagasjen? Hvor kan man få tak i nye??? Har ett sett orginale m3 felger til min e46 men får ikke av stålfelgene med hjulkapseler pga denne idiotiske bolten.. Har lyst og få på sommerdekka mine !!!
John Kr Skrevet Mai 11, 2014 Skrevet Mai 11, 2014 Anbefaler alle å fjerne disse låseboltene da de bare skaper trøbbel, jeg har fjernet min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå