Micki1988 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Hei, jeg har fått knirkelyd bak på bmwen min, noen som har vært borti det?? Fikk høre at det mest sannsynlig kunne være linkarm eller noe? På forhold takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Det var da voldsomt med info om bil type her da? Sent from my GT-I9505G using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micki1988 Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Sorry er ny her, kan ikke så mye om dette! Hvilke opplysninger trenger du, for å kunne prøve å svare på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 årsmodell og modelltype er en god start. nå vet vi bare at det gjelder en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 05 E60 520i.. Står i såfall det i venstre marg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 typisk knirkeforing på bmw. vil tro du har en 520 2005?vil tro det er nedre bærebruforing "det du kan gjøre er å få tak i en medisinsprøyteog en flaske tynnflytende olje. og stikke sprøyta inn i foring klemme i litt olje og se om det blir bedre. da vet du vertfall om det er den foringa!sprøyte kjøpe på apoteket ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Jeg satt med mobilen å tapatalk. Da er det ikke lett å se margen. Sent from my GT-I9505G using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micki1988 Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Tusen takk. Jeg vil prøve dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W3rner Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Hadde det samme på min. E knirkeforingene bak som e gåen. Finn du på gs bildeler og på mekonomen eller e-bay å sekkert mange plassa te Men får du ikke kjøpt nu så kan du ta å stikke hull på den me en tynn syl åsså stikke du inn sånn tut til crc boks å fylle den med crc så e set borte i en mnd. Lykke te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå