mathiasgranberg Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Lurer på om det går greit å ta ut motor sammen med hele forstillingen på e39? Bare å løsne fjærbena,traversen,girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 ???Hvorfor ta ut motor sammen med forstilling, er det noe grunn til dette?, ser for meg at det er masse ekstra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Det går, kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 ??? Hvorfor ta ut motor sammen med forstilling, er det noe grunn til dette?, ser for meg at det er masse ekstra jobb Fordi da kan du slippe motoren + girkasse rett ned. Slipper altså lirke den ut oppover og frem. Jeg har også et motor bytte foran meg, og regne med at jeg kommer til å gå for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Det er egentlig en helt kurrant løsning så lenge du har en måte på og få opp bilen etterpå. Gjorde det på den måten på en E30 engang, manglet elefant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Fordi da kan du slippe motoren + girkasse rett ned. Slipper altså lirke den ut oppover og frem. Jeg har også et motor bytte foran meg, og regne med at jeg kommer til å gå for dette. aha... har alltid brukt heis/elefantjekk og tatt motorene ut den veien, så jeg tenkte ikke på den løsningen der nei. gammel vane vond å vende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Takk for svar, skal ribbe bilen helt, da den skal vrakes og har ikke elefant, så er like greit å hive ut hele greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Takk for svar, skal ribbe bilen helt, da den skal vrakes og har ikke elefant, så er like greit å hive ut hele greiene Hva slags motor sitter i vidunderet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Dette er vel trolig en av de greieste måtene å gjøre det på, forutsatt at bilen står på løftebukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Dette er vel trolig en av de greieste måtene å gjøre det på, forutsatt at bilen står på løftebukk. har ikke løftebukk, men har truck så bare løfter opp bilen med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå