low'n'slow Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Da har jeg hatt hjulstilling, og EU kontroll. det jeg må fikse er: Jeg må feste et bremserør, og godkjenne senken, som vil bli gjort den 17 mars. Da blir bilen godkjent til 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Flott bil du har Mine meninger, eg ville fjerna de blinkersa. Det blir for mye overgang fra det svarte på bilen. Kjøp heller noen med en liten ramme rundt og litt svakere oransj. Fant et kjapt eksempel. Litt for mye ramme på disse enn det eg tenkte på, men du skjønna tegninga: http://www.ebay.com/itm/Blinker-BMW-E46-Touring-v-12-/400618633614?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW%7CYear%3A1999&hash=item5d46bb398e Ligge en tøff e46 stasjonsvogn her på forumet med noen slike som eg tenkte på.: http://bimmers.no/topic/761113-min-orientblau-2004-bmw-e46-320d-touring-stance/ Eventuelt kunne du hatt en svak soting på det du har + frontlyktene Eg e ikke enig med det folk sier om baklyktene. Enten behold det du har, men for all del ikke kjøp deg Coupelykter som mange folk her hinta til. Viktig å beholde litt av sjarmen med en 4dørs utgaven: ergo slike/sote dine: http://www.ebay.com/itm/1999-2001-BMW-E46-3-Series-4-Door-Sedan-Red-Smoke-Euro-Tail-Lights-Trunk-Lamp-/331138637810?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4d19669ff2&vxp=mtr Kanskje monter M-striper på grillen, få på ny fanger framme + bak med eksos. Felger og senk gjør det meste på de bilene der. å kjøpte nye frontlykter (orginale) med xeon og ringa. gir et stort løft på en slik bil. men dette e såklart mine meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Synes du er på riktig vei her Bort med lyktelister og haifinne og med oransje blinkers. Du har forstått det du Jeg ville kanskje lagt på en lys gråtoning på alle lykteglass i fronten (hoved, blink og tåpe). Og ikke minst helkrommet grill siden bilen er sort. Det var den peneste oppgraderingen jeg gjorde på min gamle E46. Behold original frontfangeren og få hjem en Hamann eller Alpinalippe. Stilig og ikke noe alle andre har (les M-Tech II front) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Jeg synes bilen er perfekt som den er Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Takk for tilbakemeldinger Kjartan: de blinkerene med ramme rundt passer kun til facelift (?) De baklyktene du linket til var veldig fine. for vurdere det etter hvert Det bir nok M-Tech II støtfanger etter hvert I morgen skal bilen få komme hjem igjen, med kun mangellapp på senkefjørene, som som sagt skal godkjennes 17 mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Hei, Ja det blinkersa var til facelift, men det fins lignende til pre-face som du har. Du må bare leite en del før du finner noen som ser bra ut. Eg monterte slike lykter på en E46 eg solgte for et par månder siden. (ikke akkurat den selgeren, men det var temmelig like!) Skal se om eg finner bilde på pcen når eg kjem heim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Ahh, ok Nå har gliset kommet hjem på tunet igjen -nye bærearmer framme -nye bremseklosser framme og bak -nye bremseskiver framme - festet et bremserør - byttet tannstang -hjulstilling -lysjustering -EU-kontroll Gla jeg har kunne gjøre det meste selv, om ikke hadde jeg blitt ruinert Var også oppom "Sidelengs96" på veien hjem, og tok et par bilder med han "Storebror og lillebror" Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Fått sticker og LED tåkelys i posten "ifra ebay" Spendt på hvor bra LED pærene lyser "smoke tires, not weed" Martin1993 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Du får legge ut bildet av resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 LED lys montert Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 hmm, lurer på å få skiftet ut de gule Angel eye's ene, hva tror dere om disse ringene? noen som har erfaring med de? http://www.ebay.com/itm/D0X8-Hot-Angel-Eye-Halo-Light-Error-Free-CCFL-131MM-White-For-BMW-E46-Hot-Sale-/231037213703?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item35cae41c07&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Har lest litt, og åpnet opp ene lykten min, og ser ut til at jeg har Depo lykter med angel eyes originalt i lykten? Hvordan blir det da å montere angel eyesene? bare å plukke ut de "originale" på best mulig måte, og legge eventuellt nye over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Det kan hende det er en pære du kan bytte siden det er AE fra før av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 På mine lykter er det cirka 4-5 parklys pærer på hvert angel eye .. feks Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Da er bilen både EU godkjent, og godkjent med senk Men nå når "jeg" har fått testkjørt bilen litt, så ser jeg det at bilen er HELT! dau når en gir full gass på 3 og 4 gir, sikkert 5 også - på "lavt turtall" rundt 2000-3000 rpm så begynner den å dra "litt" Noen som har vert borti det før? for reiner med det ikke skal være sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå