rezaldo Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 hei Har en e39 523i som ble kjørt på bakfra for noen måneder siden og den har stått i garasjen i litt over 3 måneder nå uten å bli startet. Jeg skulle starte den igår og få den til å kjøre igjen men den ville ikke starte... den startet helt fint og fikk supert da jeg kjørte den inn i garasjen for 3 måneder siden. noen som kan hjelpe meg her? hadde vært til stor hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyBroke Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Hva skjer når du prøver å starte den? Går starteren? Hører du at starteren tikker når du vrir om nøkkelen? Det kan være så enkelt som at batteriet ikke har nok strøm til å drive starteren. Er jo fort gjort at det tappes når bilen står i ro en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Kan være at den druknet i bensin da den ble flyttet sist. Hvis den da ble stoppet med kaldstart systemet på "full rulle". Merker du om starteren går lettere enn før? Høres annerledes ut når du drar på starteren enn den lyden som bruker å være....dårlig forklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 alt for mye kondens i bensinsystemet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rezaldo Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Hva skjer når du prøver å starte den? Går starteren? Hører du at starteren tikker når du vrir om nøkkelen? Det kan være så enkelt som at batteriet ikke har nok strøm til å drive starteren. Er jo fort gjort at det tappes når bilen står i ro en stund. hmm, starteren går fint rundt ja men etterhvert går batteriet tomt for strøm. har brukt starthjelp osv men vil ikke starte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå