Gå til innhold

Får ikke start på motor!

rezaldo
 Share

Anbefalte innlegg

hei :)

Har en e39 523i som ble kjørt på bakfra for noen måneder siden og den har stått i garasjen i litt over 3 måneder nå uten å bli startet. Jeg skulle starte den igår og få den til å kjøre igjen men den ville ikke starte... den startet helt fint og fikk supert da jeg kjørte den inn i garasjen for 3 måneder siden. noen som kan hjelpe meg her? hadde vært til stor hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når du prøver å starte den? Går starteren? Hører du at starteren tikker når du vrir om nøkkelen?

Det kan være så enkelt som at batteriet ikke har nok strøm til å drive starteren. Er jo fort gjort at det tappes når bilen står i ro en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at den druknet i bensin da den ble flyttet sist. Hvis den da ble stoppet med kaldstart systemet på "full rulle".

Merker du om starteren går lettere enn før? Høres annerledes ut når du drar på starteren enn den lyden som bruker å være....dårlig forklart. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når du prøver å starte den? Går starteren? Hører du at starteren tikker når du vrir om nøkkelen?

Det kan være så enkelt som at batteriet ikke har nok strøm til å drive starteren. Er jo fort gjort at det tappes når bilen står i ro en stund.

hmm, starteren går fint rundt ja men etterhvert går batteriet tomt for strøm. har brukt starthjelp osv men vil ikke starte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...