Gå til innhold

BMW E46 320D - Turbo?


Nardo
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke si at E46 ruster noe mer enn andre biler awt:). Det kan forekomme litt overflaterust her å der, men igjen avhengig av vedlikehold. Jeg har aldri hatt problemer med rust, men nå vasker jeg gjerne bilene min 3 ganger i uka, med underspyling og nøye vask i kriker å kroker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Stolt eier av en 320d Facelift. chippet og gjort diverse med. vil ambefale å begynne med egr og swirl flapp delete. Chipping gjorde bilen min mye mye sprekere og med short shift og senkefjærer er den en drøm på veien! absolutt en av de beste bilene jeg har kjørt. Frigjøring av eksosen er også ett gått tips, men såklart dette er jo ting som gjerne ikke er helt etter boken....., Har hatt turbohaveri, men det var etter mangentimers hard kjøring som blei avsluttet med drifting kombinert med lekasje på intercooler så der har jeg meg sjøl å takke. alt i alt synes jeg 320d er ett supert valg hvor du får greit med fart og spenning kombinert med lukseriøs komfort og økonomisk bil ved pen kjøring, Disel deler kan vere ganske dyrt så kansje ikke å anbefale hvis du ikke har tenkt å bruke mye penger på reprasjoner hvis du skal kjøre den som en racer bil :P jeg betalte 75 for min så mulig du ligger litt lavt i budskjett hvis du skal ha en nylig eu godkjent i god stand..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...