Custom Edition Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Etter da mye om og men falt jeg tilbake på BMW igjen etter å har rota meg borti noe annet tysk.. I dette tilfellet har jeg lagt vekt på utstyr og utseende framfor noen blodmotor. Den kombinasjonen sammen koster flesk fant jeg ut! Så her har vi da en 1.6l turbobensin med 8-trinns automat. Fungerer helt greit til mitt bruk, å null problem og legge en smultring eller 2 på tørra Bilen har egentlig alt jeg vil ha av utstyr. Skinn vil jeg ikke ha. Og navi trenger jeg ikke. Ellers det meste av det jeg trenger å litt til, samt noe småtteri som blir tatt etter hvert. Kjekt og ha GS 40min unna Av planer blir det nok eksos samt Performanceleppe til koffertlokk og annen diffuser når de får en tilpasset til bensinmotorene. Samt litt HARTGE tuning. Bare mobilbilder i dag da jeg bare har kjørt siden jeg henta i morrest. Så bare å vente på mai og sommermodus. Godt og være tilbake med trekk på de rette hjula 2NH M SPORTBRAKE 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 2PF 19"M LT/ALY WHEELS STAR SP. 403M/MT 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 248 STEERING WHEEL HEATING 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 258 RUNFLAT TYRES 3AP WINDSCREEN WITH GREY SHADE BAND 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4DL HIGH.TRIM FIN. BLACK HIGH-GLOSS 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 420 SUN PROTECTION GLAZING 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DA PASSENGER AIRBAG DEACTIVATE 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 575 ADDITIONAL 12-V-OUTLET 6AC INTELLIGENT EMERGENCY CALL 6AE TELESERVICES 6NS CONVENIENCE TELEPHONY WITH EXTENDED 6S4 LANGUAGE VERSION SWEDISH 6VB CONTROL INFOTAINMENT 654 DAB TUNER 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE 8TG ANTI-THEFT SYSTEM 8V1 NCAP LABEL 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 888 DANISH / ON-BOARD DOCUMENTATION Thundercoil og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Flott F30 det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Flott bil med fin farge,gratulere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Flott F30 det der. takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Flott bil med fin farge,gratulere;) Takker Ja, etter 3 hvite biler var det på tide med en litt mer "oppmerksom" farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Gratulerer så mye med nye bil, ligner fælt på min egen hviken motor gikk du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Nydelig bil! Gjorde det samme som du... gikk for utstyr i stedet for motor. noko eg ikkje angra på. Skal også få på performance leppe og perf diff/ m-sport demper på min f31. Litt usikker på sidelistene da eg syns dei blir usynlige på svart bil... Eg valgte skinn denne gangen.. hadde m-sport interiør på min forrige e91... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Gratulerer så mye med nye bil, ligner fælt på min egen hviken motor gikk du for? Står lengre oppe 1,6 turbobensin. 150.000,- i ekstrautstyr kom framfor å legge 100.000,- til for litt mer futt. Funker overraskende bra med automatkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Nydelig bil! Gjorde det samme som du... gikk for utstyr i stedet for motor. noko eg ikkje angra på. Skal også få på performance leppe og perf diff/ m-sport demper på min f31. Litt usikker på sidelistene da eg syns dei blir usynlige på svart bil... Eg valgte skinn denne gangen.. hadde m-sport interiør på min forrige e91... Angrer ikke et sekund jeg nei. Fungerer bra motoren helt fra bånn av..men Masse utstyr er helt klart et større + i mine øyne om man må velge en av delene. Kan bli tøft med Performance-teksten, men ser tanken med sort bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Gratulerer, fin bil Liker fargen Det er en 316i? Noen som vet om det er planlagt en 318i igjen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Gratulerer, fin bil Liker fargen Det er en 316i? Noen som vet om det er planlagt en 318i igjen..? Takk takk 316i med såkalt twinscroll turbo med variable ventilløftere. 220nm fra 1350rpm og "illsinte" 136hk Men overrasker gjør den..helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Litt pleie for bilen gjennomført santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Kjekt med ren og pen bil på denne årstiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Får helt angst på denne årstiden! Men etter behandlingen/forseglingen er lakken som glass og enkel og holde ren Å med ny leveranse fra bilnerden.no er det til og leve med ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå