Stian Scholes Nergård Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 noen som vet sånn ca pris på sota hella til E34 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Ja, jeg vet sånn ca pris. Men siden jeg ikke liker trøyen din, vil jeg ikke si det. Fredrik 90, bmw cab og Haukefer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Sota hella til touring fins ikke. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Javel? Foran er det likt på sedan og touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Scholes Nergård Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Hehe:p skal ikke legge opp til en fotball diskusjon her nå håper på et relevant svar til spørsmålet mitt:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Hehe... Joda, kan være litt seriøs. Tok en rask titt på norske nettsider, du må regne med drøyt 4000,- komplett H/V. Hva du må gi for de samme lyktene fra utenlandsk nettsted har jeg ikke sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Lykter foran til E34, sorte hella koster 2500,- for h+v side på koed bak får en ikke tak i til touring som crabfish190 over her sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Scholes Nergård Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Grunnen til at jeg spurte, er fordi det sitter sota hella forran på min touring, å jeg ville vite ca verdi på dem:-) takk for alle svar:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 de er vel ikke verdt mer enn 1500kr hvis de er i god stand. siden de er svarte ser de veldig fort slitte ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Ja, jeg vil også si 1000 - 1500kr alt etter stand/slitasje. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå