Thundercoil Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Har kjøpt vinterbil jeg sliter med å finne billige, brukte 18" felger til. Disse dekkene kostet meg ca 12k pluss frakt og omlegging for et par måneder siden. 2992,- stk hos nordendekk/dekkonline+frakt Selger de for 8000,- og de må hentes i Bergen. Om felger plutselig dukker opp til vinterbilen (på finn.no) trekker jeg annonsen kjapt. Dekkene står på 18" M6 replikaer som er tagget sorte. Ser lite pen ut, med masse flass/flak og kantkjøringer. Bruker sort ikke-metallic lakk fra bilXtra til å male over flakene som detter av. (med Q-tips) Felgene er gratis, så de 8000 er kun for dekkene. Hvis du bare vil ha dekk, må du ta de av selv og kaste/selge felgene. Felgene er 8"x18" i ET38 (mener jeg). Står på parkert E46 coupe. Dette bildet er fra november. Mye pussestøv på dekk her, men er nå helt svart igjen. Bildene under ble tatt i dag (22.01.2014): 225/40-18 alle 4, hastighetsindeks 92T, XL - Knallgode dekk og testvinnere for 2014. Disse er IKKE Runflat! Send PM ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Tjollehopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Opp. Fortsatt ikke funnet felger, så dekk er fortsatt til salgs. Er åpen for bud, til en viss grad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Hvor mye er dem kjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Hmm. Et sted mellom 500-850km. kjørt ca. 2 mil om dagen (overslag) i ca 6 (femdagers)uker. Nesten ikke brukt dem i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Opp og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Hadde disse vært på denne siden av fjellet, hadde det vært veldig aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Ser den! Sinnsykt mye jeg har droppet her inne pga avstanden selv Men det er plutselig ikke en deal lenger når det blir dyr frakt eller henting. Hehe. Kommer til å finne felger til vinterbilen før eller siden, så det er ingenting som haster. Ikke har vi hatt vinter her enda heller. 3 dager med snø, i november en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Boink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruxn Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Skal ikke tilfeldivis til moss i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Ikke planer om det, nei! Hehe. ---------------------------------------------------------- Ellers kan jeg nevne at jeg har 4 felgesker liggende, og kan egentlig sende dem rundtom i landet. Det koster da 1300-1500. Ca 350+- pr felg. Nå har jeg vinterbil med god plass til å få dem til postkontoret med også. Det minste jeg kan gå med på er 7500 inkludert frakt, eller 6000 ved henting. Dette er halv pris av hva jeg betalte for under 3 måneder siden. Noe lavere går jeg ikke. Hehe. Da beholder jeg heller, frem til jeg har råd til nye 18" felger til vinterbilen. Super deal dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Da merker jeg disse som solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå