bmw-freak Skrevet Januar 22, 2014 Skrevet Januar 22, 2014 Har en ess ts2 presse til salgs. 2.5år gammel.lite brukt ca 900mil Go som ny.ga meget bra effekt i min e46 330ci. Ny pris ca 45.000kr med komplett oppsett. Kom med bud?? Selges på grunnlag av nytt prosjekt! Følgende er med i settet: -Custom ESS Spec Lysholm 1.6L Twin Screw supercharger unit. -High strength, dual-layer cast aluminium alloy ESS intake manifold with integrated high capacity Laminova based liquid intercooling system. -Uni-belt SC drive system with additional OEM quality idler pullies. -6 larger Bosch fuel injectors. -Throttle body style butterfly bypass system for superior fuel economy during cruising and optimal throttle response under all conditions. -CNC hard anodized brackets and hardware. -Cast aluminium SC intake system with crankcase fume reduction system designed for boost. -High temperature, custom made silicone hoses with clamps -Detailed, step-by-step installation manual -Heavy-Duty drive belt. -All required installation hardware included + Frontmontert "intercooler" (Vannkjøleren til kompressoren)
Ivrig86 Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 Hvor har du 40 ferdig montert fra? Du vet at prisene på esstuning.com er uten montering å moms?
bmw-freak Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Skrevet Februar 11, 2014 Ja er temmelig kostbart. Så tru prisen min er nokså overkommelig! Men får all del kom med bud?!!
Ivrig86 Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Jeg trenger ikke Men ville bare hjelpe til litt For man får absolutt ikke dette ferdig montert for 40 hehe
kortsluttning Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Sorry, det var 44 ferdig montert for ts1 og 10 mere for ts2.
bmw-freak Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Jepp:-) kostbart å ha de gøy:-)
Thundercoil Skrevet Februar 23, 2014 Skrevet Februar 23, 2014 Så er kabeldingsen låst til VIN på bilen settet ble kjøpt til. Hvert fall på TS1 som jeg kjøpte. Det bekreftet ESS (Hans) at de gjorde, uten at de nødvendigvis nevmer dette ved salg. Skulle ha 5000 for map+kabel, evt 4000 om man sender inn DME.
Ivrig86 Skrevet Februar 23, 2014 Skrevet Februar 23, 2014 Så er kabeldingsen låst til VIN på bilen settet ble kjøpt til. Hvert fall på TS1 som jeg kjøpte. Det bekreftet ESS (Hans) at de gjorde, uten at de nødvendigvis nevmer dette ved salg. Skulle ha 5000 for map+kabel, evt 4000 om man sender inn DME. Ganske sikker på at di kun programmerer pr bil jeg å ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå