GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

FÄr 8,2 L/100 km pÄ displayet i bilen. Hvor mye er det p mila? var pÄ 8 fÞr snÞen..

Har vÊrt nede pÄ pÄ 7,x fÞr Ä, fÞler bensinbruke har Þkt litt i det siste. Forbedringstips?

Skrevet

Ikke uvanlig Ä bruke ekstra pÄ vinterstid :) Dekk som ruller med mer motstand, samt mer ujevnt fÞre, osvosv...

Min 320 ligger pÄ litern, sÄ det er ikke sÄ altfor ille :P

Skrevet

Hmm skjĂžner. Takk for svar.

320 har jo stÞrre motor ogsÄ da.

btw Har vurdert Ä kjÞpe 320 :P men kjÞrer sÄ lite at jeg blir for lat med leting

Skrevet

.... Forbedringstips?

Slutte Ä sladde pÄ holka :P

Neida. Jeg har selv hatt lik din bil i over 10 Är sammenhengende. Og 0,8 er helt kurant forbruk pÄ den motoren. Beste jeg klarte Ä presse den ned i pÄ langtur var 0,64 men det var jo et ork uten like Ä vÊre sÄ lett pÄ foten. Dette var da med 19" tunge sommerlefser.

Skrevet

Tenkte ikke pÄ tips til hvordan jeg kan kjÞre Þkonomisk :P men om det var noe ting pÄ bilen som evt kunne "forbedres"

jeg har hatt bilen i et Är nÄ. er meget fornÞyd.

Hvordan er dine erfaringer StigJ du har hatt bilen i sÄ mange Är, GÄr den fint med 19"? har 17" (sommer) vurderte Ä kjÞpe 18" 

Skrevet

har samme jeg, min ligger pÄ 0,7-0,8 den og :)

men skifte filter+ plugger og div kan jo hende hjelper hvis det er lenge siden det ble byttet

19" gÄr fint, har du senka bilen? mÄ bare passe pÄ innpress

Skrevet

har samme jeg, min ligger pÄ 0,7-0,8 den og :)

men skifte filter+ plugger og div kan jo hende hjelper hvis det er lenge siden det ble byttet

19" gÄr fint, har du senka bilen? mÄ bare passe pÄ innpress

Hvilken filter? plugger er nok over 1 1/2 Är siden de ble byttet.

Har ikke senket den nei. Ingen hester Ä skryte av pÄ den :P

Hvor mye burde den senkes med 19"? hvis det skal se fint ut.

Skrevet

Luftfilter til motoren.

Hvis du liker skamlave biler blir 19" alt for stort. 18" er passelig pÄ sedan. Egentlig coupe ogsÄ, men coupeen svelger 19" litt bedre, etter min mening.

Og forbruket ditt hÞres helt riktig ut :) misunner det faktisk. Hvis du dobler det, har du mitt forbruk pÄ vinterbilen. Haha

Skrevet

Fikk bremseslange feil pÄ eu-kontrollen igÄr. Noen som vet hvordan man bytter de foran?

Tenkte Ä bytte olje- og luftfilter i samme slengen snart. 

Har det noe Ă„ si om filter er fra GS eller fra ebay?

Skrevet

Fikk bremseslange feil pÄ eu-kontrollen igÄr. Noen som vet hvordan man bytter de foran?

Tenkte Ä bytte olje- og luftfilter i samme slengen snart. 

Har det noe Ă„ si om filter er fra GS eller fra ebay?

Er det bremseslange du har fÄtt feil pÄ, eller er det opprusta bremserÞr? Sjekk opp detta fÞr du gjÞr no.

og filter er generelt filter, biltema funker det au. Pleier selv og kjÞpe fra biltema, funker flesk pÄ min

Skrevet

Tenkte ikke pÄ tips til hvordan jeg kan kjÞre Þkonomisk :P men om det var noe ting pÄ bilen som evt kunne "forbedres"

jeg har hatt bilen i et Är nÄ. er meget fornÞyd.

Hvordan er dine erfaringer StigJ du har hatt bilen i sÄ mange Är, GÄr den fint med 19"? har 17" (sommer) vurderte Ä kjÞpe 18" 

Min erfaring er 10 Är med en veldig rimelig bil. Nei det er ikke en sprek bil men funket til mitt bruk den gang. Jeg var tidlig ute med 19". KjÞpte det i 2002. Bilen ble merkbart slÞvere men ellers god Ä kjÞre. Jeg senket min 50/40mm. Skal man ha pÄ 18"/19" mÄ man ha senk. Alt annet ser teit ut. Har du M-Sport understell gÄr det pÄ hÄret.

Regn med et litt hÞyere forbruk ogsÄ med store og tunge hjul. NÄ var ikke mine av de letteste heller. Veide akkurat 25kg pr. dekk/felg. 235/35 og 255/30. Felgene var 9x19. Godkjent i vognkort uten Ä blunke.

SÄnn sÄ den ut

102.jpg

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...