Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

slet med ca det samme selv, ble ikke bra før jeg borret et lite hull i thermostaten så det alltid er litt sirkulasjon der, da fikk jeg luftet 100% fort og siden har det vært bra

men kan seff være toppakningen og da. ryker den mye i eksosen?

Skrevet

lett 15 000. m50 toppen har jo også en lei tendens til å vri og vende på seg, spessielt dersom det har kokt over.

Skrevet

15 tusen ja.. Det var er jo halvparten av det hele bilen kosta. Og peiling nok til å gjøre det selv har han heller ikke, og motorbytte skal koster sikkert 15 tusen det og selvom du har med motoren selv?

Skrevet

15 tusen ja.. Det var er jo halvparten av det hele bilen kosta. Og peiling nok til å gjøre det selv har han heller ikke, og motorbytte skal koster sikkert 15 tusen det og selvom du har med motoren selv?

Det skal du ikke se bortifra, men det er jo alltids muligheten rundt privatpersoner også.

Generelt sett fungerer det dårlig å kjøpe eldre bil dersom man ikke skrur selv såklart. :)

Skrevet

Jepp er noe med det desverre, men grunnen til å kjøpe eldre bil er jo at man kanskje ikke har så altfor mye penger. Og når man da velger å kjøper en 325, som igjen er eid av ungdom tidligere og ombygd fra 318is. Men samma det, ikke mitt bilkjøp (heldigvis). Man får vel bare satse på at det blir bil av det igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...