Gewinde Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 P&R kommer jo bare til å dra denne dritten lenger ned i møkka. - og - blir ikke + i denne sammenhengen. Dog bra at de har brukt penger på dette firmaet, så de kanskje går litt fortere konk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Har du så dårlig erfaring med P&R ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Jaja... Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 hmm....så.... denne duden med en "rød gammal bmw" søkte og maste om å få spons... han fikk ikke... også mista han en annen sponsor? hva har dette med hverandre å gjøre? Har han no bevis på at den sponsoren han mista droppa han KUN fordi bilbelysning ikke sendte ned nye lykter? Hvorfor er denne røde bimmern så spesiell? Jeg fikk spons av ett firma ifjor (vil ikke nevne noe pga NEGATIVITETEN i denne tråden).. de monterte masse led/xenon etc på hele bilen..alt funka knall... dog var det småting som ikke funket..slik som parklysene døde etter kun 3mnd... og interiørlyset blinker en gang i blant.. MEN HEY!!! Jeg fikk alt gratis...hvorfor faen skal jeg gå inn på nettsiden dems og klage og lage drama??? Denne duden med røde bimmern er litt...tulling... rett og slett.. Men det skal også sies at eiern av bilbelysning ikke skal si slike ting til en POTENSIELL kunde. Men hvordan han velger å styre sitt eget firma er opp til han. Nå skal jeg gjøre som Nytern..og nyte kvelden <3 M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Nei holder meg til koed og GS jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alextn Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Vil bare meddele dette.. Hei alle sammen. Vi har nå formelt tatt over Bilbelysning.no og vil derfor komme med litt informasjon om hva som kommer til å skje framover. Parts and retards har tydligvis tatt over bilbelysning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 nå skjønte jeg ingenting.. turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Tror det er alextn som ikke har lest i slutten av tråden før han har postet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alextn Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Tror det er alextn som ikke har lest i slutten av tråden før han har postet haha, stemmer! så det først når du nevnte det, my bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå