FredrikE24 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Igrunn ikke, men kan det være noen bånd som er brent tro? Jeg har ikke stor peiling på automatkasser, jeg vet bare at olja ikke skal lukte dritt og at den skal være tilnærmet opprinnelig farge.. Bytta olje og filter på Merca her forrige uke, etter godt over 300 000km på samme olja, så var den fremdeles rød og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Igrunn ikke, men kan det være noen bånd som er brent tro? Jeg har ikke stor peiling på automatkasser, jeg vet bare at olja ikke skal lukte dritt og at den skal være tilnærmet opprinnelig farge.. Bytta olje og filter på Merca her forrige uke, etter godt over 300 000km på samme olja, så var den fremdeles rød og fin! Kanskje jeg ikke fikk det frem så godt, den olja på bildet er motorolja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Tenkte på olja jeg så i bunnpanna på girkassa! Når det gjelder motorolja, så tja.. hva det kan det være.. Vann? Kanskje olja ikke er bytta på aldri så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Tenkte på olja jeg så i bunnpanna på girkassa! Når det gjelder motorolja, så tja.. hva det kan det være.. Vann? Kanskje olja ikke er bytta på aldri så lenge For å si det sånn, motoren har ikke svevet på over 6mnd, så det har nok noe med det å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Men ja, det drittet i bunnpanna på girkassen er nok brent clutch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Du får nesten bare bytte den, og følge godt med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Det må jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Igrunn ikke, men kan det være noen bånd som er brent tro? Jeg har ikke stor peiling på automatkasser, jeg vet bare at olja ikke skal lukte dritt og at den skal være tilnærmet opprinnelig farge.. Bytta olje og filter på Merca her forrige uke, etter godt over 300 000km på samme olja, så var den fremdeles rød og fin! har du kjørt 300 tusen på den selv og kan med sikkerhet si at den ikke har vært bytta? for så langt på samme olje og den ikke er svart høres smått utrolig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Ifølge min kvitteringsbok som tar for seg bilens liv i Norge hvor det finnes kvittering for ca. Hver kjørte 15 000km så kan jeg ikke finne verken filter eller olje til automaten, og bilen var på et fast verksted fram til 2010. Serviceintervall er 65 000km på disse og dette er signert i servicehefte fra bilens liv i Tyskland to ganger, men ikke i Norge til serviceheftet ble skrevet ut.. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Har fått tak i elektriske skinnstoler. Noen som vet hvordan de skal kobles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Ingen som vet? Er kun svak og sterk varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Brytere sitter i stolene på disse, ikke mer Hokkus pokkus Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Det ser jeg jo, men har ikke elektrisk originalt. Kan jeg bare trekke + og - ledninger fra batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Forsåvidt, men det er lurt å finne strøm et sted som styres av tenningslåsen, på den måten slipper du å glemme å skru av etter bruk og tømme batteriet. Jeg hadde nok hentet strøm fra et sted i bilen med egen sikring i kretsen gjennom et relle som styres sv tenninga! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Stemmer. Tips til hva jeg bør ta strøm fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå