awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Du kan nok spare deg for den telefonsamtalen, for der får du ikke noe brukbart svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWskruving Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Hvordan finner jeg det Ut da? Har sett litt rundt på nett men ingen hell ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Hva vil du finne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWskruving Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 og få kart på buisniss navi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Det er ikke mulig å få dette på biler som ikke hadde det fra fabrikk uten å bytte hardware. Kart på navigasjon business ble tilgjengelig ved facelift. frode1976 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RB26DETT Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Bestilte herfra; http://dvdnav.co.uk det tok ca. 1 uke. - Sett i plata, skru av tenninga i ca.5min (oppdaterer) voila, så har du 2014 kart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan.R Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Hei. RB26DETT takk for tipset har bestilt CCC Navigation (2003-2007)>Road Map Europe Professional 2014 så gjenstår det og se om den virker på min bil. Mvh Jan.R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan.R Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Vel trenger ikke å koste så mye Fordelen med det er att du da kan gjøre alt du selv ønsker. Bare pass på att spilleren har alle de tilkoblings mulighetene som trengs for å få utnyttet bilens funksjoner Hei kan du legge inn en link til et eks på en Android enhet? Så noe som lignet og den kostet ca 6000 kr men da kunne man få musikk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 http://m.ebay.com/itm/271420390546?nav=SEARCH Jeg er ikke så kjent med installasjon i e60.. men tittet litt på det og du bytter ut selve lcd skjermen bare også ligger resten ett annetsteds... så noen bilder av det så skal se ganske greti ut å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan.R Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Hei er det noen som vet om jeg kan streame spotify har bluetooth handsfee og får koblet opp min Samsung s3 uten problemer kontakter blir lagt inn osv men mangler musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan.R Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 http://m.ebay.com/itm/271420390546?nav=SEARCH Jeg er ikke så kjent med installasjon i e60.. men tittet litt på det og du bytter ut selve lcd skjermen bare også ligger resten ett annetsteds... så noen bilder av det så skal se ganske greti ut å fikse Hei takk, så jo greit ut får sjekke nærmer, men lurer på om jeg vil ha tilgang til service, lufttrykk osv og noe av det gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Hei er det noen som vet om jeg kan streame spotify har bluetooth handsfee og får koblet opp min Samsung s3 uten problemer kontakter blir lagt inn osv men mangler musikk Nei, det er ikke mulig.Hei takk, så jo greit ut får sjekke nærmer, men lurer på om jeg vil ha tilgang til service, lufttrykk osv og noe av det gamle.Det gamle systemet ditt vil være der fortsatt, da du bytter mellom de to, men personlig synes jeg slike løsninger virker ganske jalla ut. gica og Jan.R reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Hadde vert kult om du la ut litt bilder og hvordan du byttet/ettermonterte dette android systemet om du går for det lykke til Jan.R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan.R Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Hadde vert kult om du la ut litt bilder og hvordan du byttet/ettermonterte dette android systemet om du går for det lykke til Det skal jeg gjør hvis jeg bytter, men får se om det nye kartete jeg har bestilt er greit nok først. Er nok mest ivrig og få til musikk fra min samsung Mob først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan.R Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Bestilte herfra; http://dvdnav.co.uk det tok ca. 1 uke. - Sett i plata, skru av tenninga i ca.5min (oppdaterer) voila, så har du 2014 kart Hei det funka ikke på min bil med kart oppdateringen, får en error melding når den startere opp igjen og skal laste nytt kart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå