Gå til innhold

Navi dvd oppgradering til E60 Bmw 2005 mod

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Vel trenger ikke å koste så mye :)

Fordelen med det er att du da kan gjøre alt du selv ønsker. Bare pass på att spilleren har alle de tilkoblings mulighetene som trengs for å få utnyttet bilens funksjoner

Hei kan du legge inn en link til et eks på en Android enhet? Så noe som lignet og den kostet ca 6000 kr men da kunne man få musikk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er det noen som vet om jeg kan streame spotify har bluetooth  handsfee og får koblet opp min Samsung s3 uten problemer kontakter blir lagt inn osv \:D/  men mangler musikk :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.ebay.com/itm/271420390546?nav=SEARCH

Jeg er ikke så kjent med installasjon i e60.. men tittet litt på det og du bytter ut selve lcd skjermen bare også ligger resten ett annetsteds... så noen bilder av det så skal se ganske greti ut å fikse

Hei takk, så jo greit ut får sjekke nærmer, men lurer på  om jeg vil ha tilgang til service, lufttrykk osv og noe av det gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er det noen som vet om jeg kan streame spotify har bluetooth handsfee og får koblet opp min Samsung s3 uten problemer kontakter blir lagt inn osv \:D/ men mangler musikk :-(
Nei, det er ikke mulig.
Hei takk, så jo greit ut får sjekke nærmer, men lurer på om jeg vil ha tilgang til service, lufttrykk osv og noe av det gamle.
Det gamle systemet ditt vil være der fortsatt, da du bytter mellom de to, men personlig synes jeg slike løsninger virker ganske jalla ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert kult om du la ut litt bilder og hvordan du byttet/ettermonterte dette android systemet om du går for det :) lykke til :)

Det skal jeg gjør hvis jeg bytter, men får se om det nye kartete jeg har bestilt er greit nok først. Er nok mest ivrig og få til musikk fra min samsung Mob først  :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bestilte herfra; http://dvdnav.co.uk det tok ca. 1 uke.

- Sett i plata, skru av tenninga i ca.5min (oppdaterer) voila, så har du 2014 kart :)

Hei det funka ikke på min bil med kart oppdateringen, får en error melding når den startere opp igjen og skal laste nytt kart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...