Thlian Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Selvfølgelig støtt på første problemet. 1. Den blir møkkete, trodde man slapp unna sånt med den prisen!! 2. Nettingveggen har satt seg i ytterste posisjon etter at den ble trekt ut første gangen og får den ikke inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Hvis bilen ikke holder seg ren til den prisen burde du reklamere. Gå til avisene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Gjorde det, forhandleren sa at han ikke kunne garantere solskinns vær Mye man skulle hatt merker jeg nå, HUD, M bremser og ikke minst elektriske seter men men..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Mye vil ha mer. Kos deg med en flott bil og ikke tenk så mye på det etter min mening har du prioritert rett på utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Gratulerer med fin bil! Liker den fargekombinasjonen der, Black on white Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Eg har m-sport bremser på min. Ser bra ut men eg kjøpte min brukt, og hadde aldri tatt det valget hadde eg kjøpt nytt. Fantastisk fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Eg har m-sport bremser på min. Ser bra ut men eg kjøpte min brukt, og hadde aldri tatt det valget hadde eg kjøpt nytt. Fantastisk fin bil du har! Hadde i såfall gjort det kun av estetiske grunner, men dette kan også i verste fall ettermonteres hvis suget blir for stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå