E30TurboTouring Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 Hei. Jeg har muligens en skadet z4m jeg kan få kjøpe og lurer på om for og bakstilling osv vil passe over på e46?
StigJ Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 Front er det i alle fall noen like deler som Z4. Bruk realoem.com og sammelign din og en Z4M. Er det en norskregget sort coupe det er snakk om? Kanskje det finnes deler som kunne vært noe for meg?
E30TurboTouring Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Skrevet Februar 4, 2014 Det er snakk om en utenlandsk bil som er tatt inn i forbindelse med karosseri bytte på en svart norsk skadebil. Men hvis ikke jeg kan bruke delene på min e46 så kommer jeg nok til å kjøpe meg en m3 fra utlandet i stedet
StigJ Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Ok. Tenkte om det var du som skulle ta inn og ha tilgang på hele bilen. Regner med det er denne som skal bygges opp igjen http://www.nettavisen.no/nyheter/article3636286.ece
E30TurboTouring Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Skrevet Februar 5, 2014 Stemmer nok det ja Jeg har tilbud om å kjøpe det som blir igjen av delebilen som skal brukes til å bygge denne opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå