Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

nesten slik at du kunne ha tatt med mine da :P han har sakt de har vært sendt nå i ei uke , men får ikke noe sporingsnummer eller noe :o

Hadde jeg kjørt Caddy'en så kunne jeg plukket de med ;)

Fikk ikke noe sporingsnr jeg heller, så var liksom umulig å vite hvor de var til en hver tid.

Men ring Jens å hør, så søker han de opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes vertfall de så mye bedre ut på bildene du tok en de du la ut før. Kommer du på oijoij treffet på Gjøvik 27.april med denne? :)

Enig i den :) Ser nesten litt chrome-aktig ut på de tidligere bildene jeg la ut fra forhandleren.

Skal oppover på treffet ja, men usikker på om jeg får klar bilen til den datoen.

Skal tone framrutene neste helg, så da gjenstår det å få lakkert opp igjen hele fronten, polert bilen, montere 335i eksos og få bestilt opp H&R understellet. Vi får se hvor langt jeg har kommi når vi nærmer oss treffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få med deg bilen. Så kan vi stille ut siden av hverandre ;) Jeg skal bestille meg leppe til frontfanger og bagasjelokk imorra Samt tone rutene så er min klar vertfall :)

Skal lakkere splitterne mine svart blank i samme slengen som jeg lakkerer opp igjen fronten. Syns ikke det passer inn med carbon på denne.

post-45132-0-83902800-1394832143_thumb.j

post-45132-0-02017200-1394832311_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt enig er ikkeno glad i Carbon selv. Men har ikke råd til lakkering av d enda jeg bare er 17 år og tjener bare penger på utplassering, så d får gå med Carbon imens :)

Til å være 17 år så har du ihvertfall en meget flott førstegangsbil :)

Du får ta litt etter litt, som de fleste andre ;) Er ikke mye som gjenstår på E90'en din i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei klager ikke. Hadde egentlig ment til og bruke e46'n jeg har når jeg fikk lappen men blir deprimert av å kjøre rundt i en bil som ikke er "strøken" så da blei det en tur i banke :P takk for det :)

Er alltid noe småpirk uansett, så noe har man alltid å styre med :)

Var like før jeg kjøpte den du har selv, før jeg bestemte meg for Touring og 3 liter motoren. Skal prøve å beholde bilen en god stund, så ville ha "full pakke" nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...