mtp Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Hei, er det noen som har erfaring med å bytte ut original forsterker i en e91? 676 HIFI stereoen. vil bytte ut forsterkeren med en som er litt mer kraft i, og fordi den gjør at ryggesensorene mine lager alt for høy lyd etter at jeg byttet spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Det at ryggesensoren har blitt høyere har nok mer med spillerbytte å gjøre. Hva byttet du til, og ble dette kodet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtp Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 hvordan forsterker, og hvordan bytte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtp Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Det at ryggesensoren har blitt høyere har nok mer med spillerbytte å gjøre. Hva byttet du til, og ble dette kodet? byttet til en alpine 2-din spiller. kjøpte og en adapterkabel som gjør at spilleren slår seg av og på av seg selv, og at det kommer lyd fra ryggesensorene. men den boksen fungerer ikke overens med den originale forsterkeren i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtp Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 ingen som har byttet forsterkeren før? eller vet hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Det er vel ingen som har byttet dette til å være noe som ikke går på bus-nettet i bilen. Fordi det skaper slike problemer. Det går an å justere ned tone nivået på PDC enheten, men den kodinga om jeg ikke husker feil ligger i MASK\CCC enheten som du har tatt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtp Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Det er vel ingen som har byttet dette til å være noe som ikke går på bus-nettet i bilen. Fordi det skaper slike problemer. Det går an å justere ned tone nivået på PDC enheten, men den kodinga om jeg ikke husker feil ligger i MASK\CCC enheten som du har tatt ut. mener du at lydnivået går ann å stille inn på den originale spilleren? har snakket med de som solgte meg den connects 2 canbus interfacen, og de sier at problemet ligger med den originale forsterkeren i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Du kan prøve å aktivere pdc med musikk i bilen muta. Rygg inntil noe. Så prøv å skru på volum knappen. Noen biler går det i. Hvis det ikke går så er det koding som må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtp Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Du kan prøve å aktivere pdc med musikk i bilen muta. Rygg inntil noe. Så prøv å skru på volum knappen. Noen biler går det i. Hvis det ikke går så er det koding som må til med den originale spilleren? har en 2-din alpine IVE-530bt i nå, og der går det ikke ann å justere volumet på sensorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå