kviinen Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Heisann, selger min e36 320 i Cabriolet i deler. Bilen er i grei stand, sviver og går helt perfekt ingen kjennte feil bortsett fra en liten kolisjonsskade i venstre side framme (framfanger, framskjerm og litt skader på panser + knust lykt) ellers veldig bra! Skinn interiør +++Bilen er komplett foreløpig så gi beskjed om du trenger noe. PM eller til mobil 46446312Bilder kommer senere Holder til i Lyngdal, Vest Agder Kan sende med post, kjøper betaler frakt. Mvh Espen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviinen Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 opp pris på komplett bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Årsmodell? En kompis er interessert i X-bracen om du har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviinen Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 pris på komplett bil ? Selges kun i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviinen Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Årsmodell? En kompis er interessert i X-bracen om du har den 94 eller 95 mener jeg på. Hva er x-bracen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Er en avstiving/forsterking i forstillinga som kom på noen cab'er. Bare se litt her http://lmgtfy.com/?q=bmw+e36+cab+x-brace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviinen Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Er en avstiving/forsterking i forstillinga som kom på noen cab'er. Bare se litt her skal se om jeg har den, hvor mye han kan tenke seg å gi for den? http://lmgtfy.com/?q=bmw+e36+cab+x-brace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviinen Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Er en avstiving/forsterking i forstillinga som kom på noen cab'er. Bare se litt her http://lmgtfy.com/?q=bmw+e36+cab+x-brace Skal se om jeg har den, hva kan han tenke se å gi for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Veit ikke. Men selv syns jeg 500 + frakt skal være en ok pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviinen Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Okei, sikkert greit det Skal se i morra om jeg har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Fått sjekka? kviinen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Har du OBC? Kjørecomputer? kviinen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy_76 Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Hva skal du ha for navene foran? Trenger dem til ombygging til 5 bolt på E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviinen Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Har du OBC? Kjørecomputer? Har ikke det desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå