pedro Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Hei Espen Du gidder ikke kappe vangen før du skroter da? Bare sage over rett ved innerskjermen 20 til 30 cm da blir jeg glad Betaler for jobb og forsendelse Har du motornettet enda? Kunne tenkt meg at du klippet over stikket/kontakten til luftmengdemåleren Synd med el nettet da men det er en stor jobb Mvh Per Chr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Hei Espen Glemte å spørre om du hadde komplette fjærbein med gode dempere framme og gode fjærer bak? Trenger det da min er så innmari senket slår nedi over alt. Mvh Per Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Hei Espen Fjærbein framme Fjærer bak Vange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviinen Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Hei Espen Glemte å spørre om du hadde komplette fjærbein med gode dempere framme og gode fjærer bak? Trenger det da min er så innmari senket slår nedi over alt. Mvh Per Christian Har fjærbein og dempere framme og bak i veldig bra stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Hva skal du ha for fjærer framme og bak? Originale og ikke senkefjærer med rust? Eventuelt fjærbein/ dempere framme hvis de er gode? Har helt nye ubrukte dempere selv framme og bak men mangler fjærer Kunne du kappe ev om du har hugd bilen Hvor er den levert inn? Per Chr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviinen Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Hva skal du ha for fjærer framme og bak? Originale og ikke senkede fjærer rust? Eventuelt fjærbein/ dempere hvis de er gode? Har helt nye ubrukte dempere selv Kunne du kappe ev om du har hugd bilen Hvor er den levert inn? Per Chr Vet faktisk ikke om de er org eller senke fjærer. Skal det stå noe spesielt på org fjærer? Bilen ligger på siden nå så det blir lite lett å kappe ut vangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Hei Espen Fikk ikke melding om at du har svart Pussig da jeg hadde 6mld i innboksen Da jeg åpnet mld fra min konto var det tomt? Hvis fjærene er fine og hele og bilen ikke er senket eller var veldig lav så trenger jeg fjærer asap Kan du ta ett bilde Spiller vel ikke noen rolle om bilen ligger på siden Trenger bare framre del vet du Kapp førti cm av vangen, så er jeg happy p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert.92 Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 er det hel automatisk cab på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå