Oddiam Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Lurer på hva er forskjellen på "drive" og "drive sport" i en E92 Automat? Er det kun girkassen det går på, eller skjer det noe med andre ting som styring, gass/brems, dempere ?
ogee1 Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Det er vel samme sekstrinnskassa som i min 1-serie, og da er det kun girkassa som påvirkes. Girer på høyere turtall, og gjør litt mer aggressive nedgiringer.
larserso Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Jeg fikk av forhandleren her i byen beskjed om at på min E61 facelift at det også ble litt endring på gassresponsen, men dette kan jeg på ingen måte bekrefte utover dette. Den virker litt kvikkere, men jeg kjører stort sett med barn og har bare 177hk så sjelden jeg drar den over i sport gitt...
Oddiam Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Mener selv å ha merket forskjell på flere punkter, men mulig det bare har vært ønsketenking fra min side.. Bruker da heller ikke sporten veldig ofte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå