roy11180 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Hei. Er på nippet til å kjøpe en 2010 525Xdat. Selger skriver i annonsen at det er sportsunderstell på bilen, men etter gjennomgang av spesifikasjoner på bilen vha chassisnr og sett igjennom prisliste for denne modellen fra 2010 står det at sportsunderstell ikke kan leveres ilag med xdrive. Siden denne siden er full av folk med 100 ganger mer kunnskap enn meg vedrørende Bmw og generelt bilsalg, er dette noe eg bør ta tak i og diskutere med selger evt prute mer? Er det mulighet for å få sportsunderstell på firehjultrekkere eller har bare selger tatt en kjapp en? Mvh Roy B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Bilen har vel mest sannsynlig M-pakke, og selger har nok tatt for gitt at dette inkluderer sportsunderstell, noe det gjør på modeller uten xDrive. Du kan nok prøve deg mot selger, men jeg tviler på det er så mye å hente på akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå