Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget akkurat at radiatorslangen er sprukket akkurat i T-leddet. Normalt er det jo ikke noe hokus pokus å sette på en erstatningsslange, men denne er så spesiell at det vel kun er originaldelene som kan brukes.

Er dette vanskelig å få tak på?

Noen som tilfeldigvis har en slik liggende, og som kan sende, evt bor i nærheten av Egersund?

Kan jeg midlertidig pøse på med vulkaniseringstape?

Krise siden jeg er veldig avhengig av bilen i morgen.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Hadde det vært i en av endene kunne jeg bare kuttet litt, og satt på, men det er selvfølgelig midt i t-leddet.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med et delenummer, eller en link til rette typen på nettet?

Skrevet

Ja, den ligner.

Sliter pga at søket etter en slik gir mange forskjellige alternativer.

Har nå bestilt en fra Bavaria, som de "trodde" var riktig. Den blir sendt fra Sverige, og skal visstnok være her på fredag ettermiddag.

>Prisen var 1145,- inkl levering.

Jeg har forsøkt vulketeip, og det fungerer så lenge det ikke er trykk på systemet.

Ellers så har jeg jo sølt ut litervis med kjølevæske, og må etterfylle...... hva er riktig type?

Skrevet

spørs jo hva du har på den, stort sett går det i blå og rød (det finnes jo også grønn og gul med flere såklart) men blå og rød er vanligst, etterfyll med den fargen du allerede har på bilen. jeg har både brukt blå på noen av de motora og rød på noen. (spørs hva som står i hylla på verkste :-P )

Skrevet

på e34 535 jeg hadde var den en som hadde fjærnet det plastikk t-stykke og laget et av stålrør og det funka bra det altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...