PenguiN- Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Hei, Jeg og samboeren min drar til Berlin om noen uker. Hva anbefales å gjøre mens vi er der ? Hvor kan jeg leie en M5 i en dag eller to ? Hva annet BMW-relatert er der å gjøre i Berlin ? er ikke "west coast customs" også i Berlin ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Ta å les noen European Delivery tråder på bimmerpost, så får du nok noen ideer. Her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Lei Trabant! Det er kuult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Var i Berlin i slutten av November, tenker kanskje det er mer en plass for handling og historie (forøvrig meget dyrt om du skal handle klær og sånn). Du kan leie Trabant som nevnt over her, angrer på at vi ikke gjor det. Ta dere vertfall en tur i Tv tårnet og drikk øl Såg mye fete biler der nede. Ligger en BMW "butikk" med fokus på I serien. Står en i8 prototype der inne. Denne ligger på Kurfürstendamm Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå